20.5.10

Supermarket trolley and recursion Mercury


Κλεβω κατι που ειπε η αγαπητη Μυρτω Κοντοβα, της στηλης "μιλα μου βρωμικα" της AV

Κατα τους κινεζους λοιπον, ο ερωτας ειναι σαν ενα καροτσακι. Καποιος ειναι μεσα και καποιος το σερνει ή εστω το σπρωχνει. Το θεμα ειναι ποιος ειναι μεσα ή καλυτερα, ποιος θα προλαβει να ειναι μεσα. Αλλα αυτο που δεν καταλαβα εγω, ειναι ποιος εχει το πανω χερι. Αυτος που ειναι μεσα, κοινως δινει οδηγιες στον αλλον "πηγαινε εκει, πηγαινε δωθε", ή αυτος που σερνει, κοινως αυτος αποφασιζει που θα οδηγησει το καροτσι?
Καλυτερα, λεγω εγω, να εχετε και οι δυο απο ενα καροτσι για να βαζετε μεσα τα σπουπιδια που θα βρειτε στο [κοινο] σας δρομο. Αν υποθεσουμε οτι ο ενας βαζει συνεχεια σκουπιδια, γινεται αργος, εξαιτιας του βαρους του καροτσιου, ενω ο αλλος δε βαζει σκουπιδια, με αποτελεσμα να ειναι ελαφρυς, αρα και γρηγορος. Αρα μπορει να ξεφυγει και να προσπερασει τον αλλον. Θα το κανει ή οχι?

Και κατι ακομα...
Η προηγουμενη εβδομαδα ηταν χαλια για μενα. Για τους περισσοτερους εφταιγε ο αναδρομος Ερμης, την ωρα που εγω τον διαολοστελνα [τον Ερμη]. Αυτη η βδομαδα ειναι λιγο καλυτερη, μιας και δεν προσεξα κατηφορο στη διαθεση μου. Αντιθετα, χαιρομουν τις βολτες μου. Εν τω μεταξυ, μια φιλη μου λεει οτι ο Ερμης μπηκε ξανα στην ευθεια του, που σημαινει οτι δεν υπαρχει αναδρομος πλεον. Την αλλη βδομαδα δηλαδη τι θα εχουμε? Μπαμ μπαμ μπαμ και σκασανε? To ολο σκηνικο παντως δε το γουσταρω. Θα προτιμουσα να μην ξερω ποτε ειναι αναδρομος ο ταδε ποτε μπηκε ευθεια ο δεινα, προτιμω να τα αφηνω στη τυχη ή εστω να αφηνω την τυχη στα χερια μου. Ενω τωρα κατι με τρωει στο πισω μερος του κεφαλιου μου... Σκατα! Και μπαι δε γουει, ποτε ξεκιναει δηλαδη η βδομαδα? Τη Δευτερα? Αφου αυριο παω Μυκονο! Προβλεπω [αρκετα] συναρπαστικο γουηκεντ κι ας μην με πανε τα προγνωστικα... [παλι σκατα!]

12 hours to go...

13 σχόλια:

alex from planet Mab είπε...

Ρε άσε τα προγνωστικά και τις αηδίες και κοίτα να περάσεις εκνευριστικά (για εμάς τους υπολοίπους που θα σε ζηλεύουμε) καλά και να πάρεις τα πάνω σου. Διότι το ότι δεν κατρακυλάς δεν σημαίνει και πολλά. Ο σκοπός είναι να ανέβεις! Άντε!!

panos srpk είπε...

Πρωτον, ζηλευε ελευθερα!
Δευτερον, νομιζω οτι ακουω κατι μεσα μου να λεει οτι θα περασω και γαμω αλλα μαλλον ειμαι πολυ σπασαρχιδας για να το παραδεχτω!
Τριτον, παμε πιο ψηλα!!

πρωτεύον θηλαστικό #864 είπε...

αυτά με το πάνω-κάτω χέρι, δεν τα κατάλαβα ποτέ. να ασχολιόμασταν με το ποιος έχει τα ωραιότερα νύχια, να το καταλάβω. ένιβέι, γκόου του μύκονος! χαβ σαμ φαν! γκετ αγουέι φρομ δε μπρόδελ!

panos srpk είπε...

Οχι και με τα νυχακια του ποδιου? Χαχαχαχα
Οσο για τη Μυκονο, ναι, θα φυγω απ'το μπουρδελο, αλλα θα βρεθω σ'αλλο μπουρδελο! Χοχοχο

astakoulis είπε...

Εγώ λέω εκεί στη Μύκονο να πάρεις και το καροτσάκι. Και να το γεμίσεις ό,τι θέλεις. Και μην φοβάσαι αν προχωρείς αργά. Να φοβάσαι αν μένεις ακίνητος ;) Φιλάκια

panos srpk είπε...

Χαχαχαχα ο,τι καλυτερο εχω ακουσει... Ρισπεκτ!

amalthia είπε...

α καλά να περάσεις!
παράτα τα ζώδια και τα καροτσάκια..πήγαινε όπου θέλεις με τα πόδια και κάνε παρκούρ! να πηδάς τα εμπόδια και τα σκουπίδια..να μην τα παίρνεις μαζί σου...

jeune premier είπε...

καλά να περάσεις και αυτά με τα ζώδια τα αφήνω εκτός σχολιασμού!!!

panos srpk είπε...

Πρωτα απ'ολα, επεστρεψα σημερα βραδακι και μπορω να πω οτι περασα πολυ ωραια. Το μπαμ δεν εγινε φυσικα αλλα σιγα μην καθομασταν και με σταυρωμενα τα χερια, αν καταλαβαινετε!
Και μπαι δε γουει, χεσμενα τα εχω τα ζωδια! Εδω μια φιλη, μου εδειξε εναν χαρτη με αντιστοιχιες ζωδια με ημερομηνια και ωρα γεννησεως σου και σου λεει ποιος ειναι ο οροσκοπος. Σκατα! Γρι δε βγαζω και ο οροσκοπος μου να παει να δει αν ερχομαι!

panos srpk είπε...

Και δευτερον ας αφησω ασχολιαστες τις ερωτησεις που δεχομαι απο μερικες "τι ζωδιο εισαι?"
Κανονικα για απαντηση θα επερναν "και να σου πω, τι θα καταλαβεις? αφου ειμαι καλυτερος απ'τον πρωην σου που εχει το ιδιο ζωδιο. οκ?", αλλα αστες με την απορια...

Ανώνυμος είπε...

Να περάσεις καλά τρέντι τύπε και μη σκέφτεσαι τόσο πολύ τα πάντα. Ωραία τα λέει τύπισσα αλλά δεν αποσκοπεί σε τεράστια ανάλυση..

Περιμένω εντυπώσεις από το νησί των καμένων!

Flonsavardu είπε...

εντελώς τσίζι ο παραλληλισμός με τα καροτσάκια, αλλά μου άρεσε πολύ! τώρα θα έχεις γυρίσει βέβαια... δεν μας έγραψες όμως πως πέρασες!

panos srpk είπε...

Υπομονη... Δεν τις εχω ακομα ολες τις φωτογραφιες και θα αφησω τις εικονες να μιλησουν μονες τους
:D