17.1.11

All that the boy want in she


Θέλω πολλά πράγματα. Θέλω εκείνο και το άλλο.
Θέλω να πάω εκεί και γι'αυτό θέλω να βρεθεί κάποιος για να με συντροφεύσει εκεί.
Θέλω αγάπη, να αγαπώ και να με αγαπούν γι'αυτό θέλω να βρεθεί κάποιος να με αγαπά και να τον αγαπώ.
Θέλω έρωτα, να ερωτευτώ και να με ερωτευτούν, γι'αυτό θέλω να βρεθεί κάποιος να με ερωτευτεί και να τον ερωτευτώ.
Θέλω να εκτιμώ και να με εκτιμούν, γι'αυτό θέλω να βρεθεί κάποιος να με εκτιμά και να τον εκτιμώ.
Θέλω να νοιάζομαι και να με νοιάζονται, γι'αυτό θέλω να βρεθεί κάποιος να με νοιάζεται και να τον νοιάζομαι.
Θέλω εμπιστοσύνη, να επιστεύομαι και να με εμπιστεύονται, γι'αυτό θέλω να βρεθεί κάποιος να με εμπιστεύεται και να τον εμπιστεύομαι
Θέλω να με αγαπήσουν, να με εκτιμήσουν, να με νοιάζονται, να με ερωτευτούν, να με εμπιστευτούν γι'αυτό που είμαι εσωτερικά και όχι γι'αυτό που είμαι εξωτερικά. Όπως κι εγώ θέλω να αγαπήσω, να εκτιμώ, να νοιάζομαι, να ερωτεύομαι, να εμπιστεύομαι γι'αυτό που είναι ο άλλος εσωτερικά και όχι εξωτερικά.

Θέλω πολλά πράγματα, θέλω εκείνο και το άλλο, σε εκείνη στην προσκείμενη.
Θέλω να την αγαπήσω, να την εκτιμώ, να την νοιαστώ, να την ερωτευτώ, να την εμπιστευτώ, επειδή είναι όλα όσα θέλω κι ας φαίνεται αλλιώς εξωτερικά.
Θέλω να με θέλει για το χαρακτήρα, τη συμπεριφορά και την προσωπικότητά μου κι εγώ να τη θέλω για τους ίδιους λόγους.
Θέλω να θέλει να χαθούμε μαζί σε έναν κόσμο δικό μας, που έχει όλα τα θέλω μας και να θέλει να το θέλω. Να χαθούμε σε έναν κόσμο φανταστικό, κόσμο ιδανικό για εμάς, με αγάπη για όλα τα θέλω μας.
Θέλω να μπορώ να κάνω σεξ μαζί της επειδή την αγαπώ, την εκτιμώ, την νοιάζομαι, την ερωτεύομαι, την εμπιστεύομαι και να μπορεί να κάνει σεξ μαζί μου για τους ίδιους λόγους. Και θέλω να κάνουμε σεξ όποτε το θέλουμε και οι δυο και όχι όποτε έχει ο ένας καύλες και μόνο.

Δε γυρεύω όλα όσα κάνουν στις μέρες μας, δηλαδή παιχνίδια και υπονοούμενα, άτομα που το παίζουν δύσκολοι και σε προκαλούν, άτομα που σε εμπαίζουν, άτομα που σε θέλουν μόνο για το σεξ. Δε γυρεύω ούτε καυτές αγκαλιές και καυτά φιλιά ούτε υπονοούμενα από τέτοια άτομα.
Γυρεύω όλα όσα θέλω σε ένα ζευγάρι αγνά, φωτεινά, γλυκά, ζεστά και αγαπησιάρικα μάτια που θα μπορούν να μιλάνε  αλλά κι αυτά θα μπορούν να διαβάζουν τα δικά μου μάτια. Γυρεύω όλα όσα θέλω σε αγνές, φωτεινές, γαλήνιες και ερωτεύσιμες ψυχές, που τα αξίζουν όλα όσα θέλω.

Αλλά δυστυχώς δεν υπάρχουν τέτοια άτομα ή αν υπάρχουν, είναι σπάνιοι... Γιατί στην πίεση της πόλης, ξεχνάνε να είναι όλα όσα θέλει ο άλλος. Γίνονται όλα όσα θέλουν οι ίδιοι. Γίνονται εγωιστές. Ο ιδανικός κόσμος στη φαντασία των άλλων δεν υπάρχει, ή μήπως υπάρχει τελικά?
Μήπως στο τέλος είμαι εγώ ο εγωιστής?

45 σχόλια:

Christy Jaldori είπε...

Υπαρχει (ισως ) αν και οχι σε τοσο εξειδανινευμενη μορφη αλλα με το να το θες γινεσαι λιγακι εγωιστης κατα καποιο τροπο. Υπεροχο κειμενακι.

Livingathens είπε...

kalhmera kalh ebdomada den eisai egwisths romantikos eisai kai mallon auto einai xeirotero!!

KANTHAR0S είπε...

Εγώ θέλω ένα πράγμα που περικλείει όλα αυτά που λες. Μόνο ένα πράγμα.

next_day είπε...

Δεν είσαι εγωιστής καλέ μου... Απλά ζητάς πράγματα, έχεις απαιτήσεις απο την ζωή σου κι εγώ το βρίσκω πολύ θετικό στοιχείο!!!!!!
Μόνο να μην τα ζητάς "φωναχτά"... Να φυλάς μέσα σου και όλα θα έρθουν στην ώρα τους...
Εξάλλου... Τα καλύτερα είναι αυτά που ακόμα δεν έχουν έρθει!! ;)
Την καλημέρα μου!

La Romantique είπε...

Θα μπορούσα να το γράφω εγώ αυτό το κείμενο...

panos srpk είπε...

Christy
Ίσως και να υπάρχει τελικά, με συμβιβασμούς όμως.
Σ'ευχαριστώ που με διάβασες...! =)

panos srpk είπε...

Λεφτέρη
Καλημέρα και καλή βδομάδα και σε σένα. Ναι, είναι όντως το χειρότερο να είσαι εσύ ο ρομαντικός αλλά τι να κάνουμε?

panos srpk είπε...

Kantharos
Μόνο ένα πράγμα? Θαρρώ ξέρω ποιο πράγμα θες. Αυτό που θέλουμε όλοι μας. Σε κάλυψα? Χαρ χαρ χαρρρ

panos srpk είπε...

Next Day
Ίσως και να είμαι εγωιστής στο κεφάλι μου, ποτέ δεν τα "φωνάζω" αυτά τα πράγματα και γι'ατυτό την πάταγα στο τέλος.
Το θέμα μάλλον είναι να τα φωνάζεις με κάποιον τρόπο τις κατάλληλες στιγμές ώστε να τα διατηρήσεις και να είστε καλά κι εμείς καλύτερα!

panos srpk είπε...

La romantique
Και τότε γιατί δεν γράφεις κι εσύ ένα παρόμοιο, απ'την δικιά σου οπτική γωνία? =)

La Romantique είπε...

Εννοούσα πως με κάλυψες 100%.
Έγραψες όσα σκέφτομαι. ;)

ath.teri είπε...

ρε ειναι τοσο γλυκα όσα λες!
και ειχα ακριβώς την ίδια συζήτηση με ένα φίλο μου τις προάλλες..και είναι διάφορες σκέψεις και δικές μουυυ αλλαα ακόμη δεν έχω καταλήξει!
πάντως σίγουρα είμαι αισιόδοξη και πιστεύω πως θα βρείς όσα θέλεις
και εύχομαι να το βρεις σύντομα ;)
φιλιά!

panos srpk είπε...

Αθηνά
Οι συζητήσεις με το αντίθετο φύλο είναι πάντα ενδιαφέρουσες! Γιατί καταλήγεις σε μια πιο ουδέτερη άποψη.
Σίγουρα θα βρω όσα θέλω, σ'ευχαριστώ!
=)

boo είπε...

Λοιπόν,την επόμενη φορά που θα γκρινιάξουν οι φίλες μου πως δεν υπάρχουν ρομαντικοί άντρες, θα τις βάλω να δουν το blog σου,και μετά να ξέρεις πως θα γίνει πανικός,θα σε κυνηγάνε όλες αχαχαχαχ :p

Κατά τ'άλλα,είναι υπέροχα όλα αυτά που λες,και υπάρχουν πολλοί που τα κυνήγησαν,αλλά δε στάθηκαν και τόσο τυχεροί.Μακάρι να είσαι εσύ αρκετά τυχερός ώστε να ζήσεις κάτι τόσο δυνατό!

:)

panos srpk είπε...

Fenia
Όταν το δουν λοιπόν οι φίλες σου, να τις ψήσεις για ένα ταξιδάκι προς Αθήνα μεριά αλλιώς το κυνηγητό δεν το βλέπω! Χαχαχα
Κατα τ'άλλα θαρρώ πώς η τύχη ευνοεί μόνο τους τολμηρούς, αλλά εδώ που τα λέμε και οι τολμηροί μόνο ένα πράγμα θέλουν, όχι όλα όσα είπα. Αλλά δε γαμιέται!
=)

ath.teri είπε...

ααα αμα δεχεσαι προτασεις εξ αποστάσεως εχω και εγω φιλες στο Βόλο που αναζητουν τον κυριο Ρομαντικό!

panos srpk είπε...

Χαχαχα
Κορίτσια, φιλική συμβουλή: ΜΗΝ πάρετε το Cosmopolitan που κυκλοφορεί στις 20 του μήνα. Θα πέσετε πάνω μου και καταλαβαίνετε τι χαμός θα γίνει... Πολλά εγκεφαλικά κύτταρα θα καούν. Ουπς!

Clem Lumen είπε...

Κυνηγησε το
ψαξ'το
αναζητησε το
και τελος ζησ'το


;)

φιλια

panos srpk είπε...

Free spirit
Αυτό είναι σίγουρο!

konna είπε...

"Θέλω αγάπη, να αγαπώ και να με αγαπούν γι'αυτό θέλω να βρεθεί κάποιος να με αγαπά και να τον αγαπώ.
Θέλω έρωτα, να ερωτευτώ και να με ερωτευτούν, γι'αυτό θέλω να βρεθεί κάποιος να με ερωτευτεί και να τον ερωτευτώ."


ti kaneis otan o sudrofos sou den einai pia erwteumenos mazi sou kai mono sagapaei?ti kaneis otan den se koitazei me ayth thn edash,ton erwta?

panos srpk είπε...

Konna
Δύσκολη ερώτηση! Είτε θα βρούμε μια λύση είτε... την σούταρα! Αν εξακολουθεί να με αγαπά αλλά όχι ερωτικά, τότε ίσως το καλύτερο θα ήταν να παραμείνουμε φίλοι αλλά κι αυτό αν...

amalthia είπε...

κι εγώ θέλω να είμαι πιο ψηλή αλλά δεν το έκανα και ποστ...

panos srpk είπε...

Μόνο ένα πράγμα θέλεις? Ε, αμάν!

Ανώνυμος είπε...

iparxi etsi akribos opos t egrapses.... Vsk ipirxe.... Ara mpori na 3ana iparxi..

Ανώνυμος είπε...

signomi pou egrapsa san anonimi apla dn i3era pos allios (ligo xazoula) L.

panos srpk είπε...

Aνώνυμη φίλη
Καλά ντάξει τουλάχιστον άφησες σχόλιο.
Και ναι υπήρχε πλέον δεν υπάρχει. Γιατί γίναμε όλοι ίδιοι μεταξύ μας. Φτηνές αντιγραφές.

Ανώνυμος είπε...

t mono asximo einai oti otan t eixa t afisame na figi gt fovithikame... L.

panos srpk είπε...

Φεύγει γιατί φοβόμαστε τη δέσμευση. Είτε δε φοβάσαι να δεσμευτείς είτε απλά θέλεις να περάσεις καλά. Απλά πράγματα.

Ανώνυμος είπε...

otan exis olo auto dn pernas kala dld ?
eprepe na figi gia na perasi kala ?? L.

panos srpk είπε...

Δεν είπα αυτό. Αυτό που λέω είναι ότι δεν πρέπει να φοβόμαστε να λέμε αυτό που θέλουμε.

Ανώνυμος είπε...

18 xronia tora ayto kano k oloi me theoroun treli apo oti exo katalavei ara... mallon dn prepei n t kano pia...

pepi είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
pepi είπε...

nice text .. mou thimizeis 1 filo mou,karkinaki,pou einai sto epikentro tis pareas logo ton"romantikon"tou apopseon.gi auto ton agapame giati thimizei pure love ..

Ανώνυμος είπε...

asxetaaa me ta proanaferthenta sxolia.....nomizo oti gia na katalavei kapoios kalaa osa exeis grapsei k skeftosoun tha "prepei" na exei mpei se afto to tripaki......na exei psaxtei mesa s....k na koita giro t san tritos....
asxetos romantismou k allon tetoion sxetikon(pou ta theoro apla k epifaneiaka k xazogomenistika) "prepei"na exeis faei k merika xastoukia.....mono tote tha deis k ti pragmatika theleis....allaa k ti simvainei smr stin koinonia mas k pos leitourgoume....
an k thelo na pistevo vathitata oti i agapi einai pantou akoma k stin epomeni gonia ap'opou tha perasoume nomizo oti kaneis k kano xartina oneira.......k an mas simvei tha antidrasoume les k exoume kerdisei to laxeiooooo!!!!epomenos fileeeee m.....an s protokatsei tha eisai poli foustis k dn tha se paradexto....an m katsei...tha s perifanefto!!!!xaxaxaxaxaxa!!!

panos srpk είπε...

Ανώνυμε φίλε
Εννοείται ότι τα χαστούκια είναι μέσα στο πρόγραμμα. Αν τα βρίσκεις όλα μέλι τότε πώς θα σχηματίσεις άποψη με τα "θέλω" και τα "πρέπει" σου?
Πάντα υπάρχουν τραύματα πολέμου αλλά τη μάχη εν τέλει θα την χασεις ή την κερδίσεις?
Δεύτερον οκ άμα κερδίσω το λαχείο εγώ θα πετάω απ'τη χαρά άμα κερδίσω κάποια μεταξύ μας τώρα δε θα πετάξω κιόλας γιατί κάπου θα μπάζει νερά... Αλλά ένα πήδημα ποτέ δε μας χάλασε. Χαχαχα

sofia είπε...

εγώ απλά θέλω έναν άνθρωπο να με αγαπάει και να τον αγαπάω..
να κοιτάω μέσα στα μάτια του,και να βλέπω μόνο τα δικά μου...όπως κ αυτός μες στα δικά μου..θα βρίσκει μόνο έναν....
η πρώτη μου καλημέρα ,και η τελευταία καληνύχτα να είναι μ'αυτόν!!
να χάνομαι στην αγκαλιά του κ να περνάμε έτσι ατέλειωτες ώρες μαζί....
δεν ξέρω αν ποτέ θα το βρώ...αλλά δεν θα πάψω ποτέ μου να το θέλω.....

panos srpk είπε...

Sofia
Μα, ποτέ δε θα πάψουμε να το ψάχνουμε... Άμα θέλουμε κάτι τόσο πολύ, θα έρθει αργά ή γρήγορα. Μέχρι τότε... Ας περνάμε καλά!

sofia είπε...

:)))

το περνάω πραγματικά καλά ,είναι μεγάλη κουβέντα...
πωσ γίνεται να περνάσ πραγματικά καλά..αν αυτά που θες φοβάσαι ότι ποτέ δεν θα τα έχεις;;;
ότι αυτά που ζητάς ή έχεις να δώσεις μπορεί και να μην τα θέλει ή να μην τα βρεί ποτέ κανείς σε σένα;;;;

panos srpk είπε...

Αν με ρώταγες παλιότερα θα σου έλεγα ότι φοβόμουν. Αλλά πλέον δε φοβάμαι γιατί ξέρω ότι με το να το αναζητάς, δε θα έρθει ποτέ. Εξάλου τα καλύτερα συμβαίνουν εκεί που δεν το περιμένεις? Έτσι ακριβώς και με αυτά που θέλουμε, θα έρθουν εκεί που δεν το περιμένουμε!

sofia είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
sofia είπε...

"τα πιο ωραία πράγματα έρχονται εκεί που δεν το περιμένεις..και γίνονται τα θαύματα όταν πάψεις να επιμένεις..."
...μακάρι να έρθουν...μακάρι να το παρω γρήγορα χαμπάρι και να τα ζήσω από την αρχή όσο πιό δυνατά μπορώ...γιατί πλέον...μόνο έτσι έχω ανάγκη να ζώ!!

Ανώνυμος είπε...

Καταπληκτικό post. Πραγματικά είμαι σε αυτή τη φάση κι εγώ και ναι συγκινήθηκα. Δυστυχώς αυτό ψάχνω κι εγώ, αλλά δεν βλέπω φως. Ο εγωισμός και το κλείσιμο στον εαυτό είναι το πιο συνηθισμένο πια. Έχει γαμηθεί τελείως ο κόσμος ή εμένα έτσι μου φαίνεται? Όσο για το Βόλο που είπε κάποια κοπέλα, είμαι εγώ από εκεί και δεν τις βρίσκω. Ε αφού ψαχνόμαστε που ψαχνόμαστε...

@Σοφία
Επίσης αυτό που λες είναι υπέροχο κι όταν το χεις και το χάνεις μετά σε σκορπίζει, κάτι τέτοιο δεν αντέχεται. Τι να κάνεις, το κλασσικό συνεχίζεις να το αναζητάς. Εύκολο να το λες δύσκολο να το κάνεις... και άλλο τόσο να πιστέψεις ότι θα ξανάρθει.

Παν

panos srpk είπε...

Ανώνυμε φίλε τώρα είδα το σχόλιο σου.
Όχι δε σου φαίνεται, έχει γαμηθεί τελείως ο κόσμος. Όλοι γίναμε παρτάκιδες και κρύβουμε ολα αυτά που είμαστε στην πραγματικότητα. Άντε βρες τώρα κάποιον που βγάζει αυθεντικά συναισθήματα...

petroula είπε...

http://youtu.be/OXFxTHNH7lE
δεν ξέρω αλλά μου ήρθε στο μυαλό όταν διάβαζα τις σκέψεις σου.
Νομίζω πως όλοι μας αποζητάμε σε κάποια φάση της ζωής μας αυτά για τα οποία μιλάς. Το θέμα είναι αν όταν βρεθείς με τον άνθρωπο αυτό αν θα είστε στην ίδια φάση και έτοιμοι ο ένας για τον άλλον. Ο ιδανικός κόσμος στη φαντασία των άλλων υπάρχει τελικά! Definately:)

panos srpk είπε...

Petroula
=)
Καλώς μας ήρθες!