18.3.11

Αναποφάσιστος ή όχι


Είμαι αναποφάσιστος ή όχι. Δεν ξέρω. Αυτόν τον καιρό έχω τάσεις φυγής ή όχι? Έχω μπερδευτεί τελείως. Απ'τη μια θέλω να φύγω απ'τη μιζερία που με πνίγει αλλά απ'την άλλη θέλω να μείνω γιατί κάτι μέσα μου φωνάζει να μείνω και δε θα το μετανιώσω.
Σε μια παλιότερη μου ανάρτηση είχα γράψει ότι πολύ θα ήθελα να εξαφανιστώ και όταν επιστρέψω να τα βρω όλα διαφορετικά αλλά δε γίνεται. Τις αλλαγές τις προκαλούμε εμείς, είτε μείνουμε είτε φύγουμε. Όμως δεν έχω καταλήξει. Θέλω να φύγω? Θέλω να μείνω? Η συνείδηση μου λέει να φύγω, το υποσυνείδητο μου λέει να μείνω. Μάλλον τείνω προς το δεύτερο. Δεν ξέρω.
Φταίει μια ευχάριστη είδηση για μια πιθανή συνεργασία που θα συμβάλλει πολλά στο μέλλον μου? Φταίει η προετοιμασία μου για μια έκθεση που θα κάνω τον Μάιο? Και το σημαντικότερο, φταίει μια ευχάριστη γνωριμία που είχα με κάποια? Και το ευχάριστο ποτάκι μας? Πραγματικά δεν ξέρω. Όπως είπα, τείνω στο δεύτερο, δηλαδή στο να μείνω αλλά και πάλι δεν ξέρω. Και πραγματικά έχω βαρεθεί να μένω αναποφάσιστος για πολλά πράγματα. Δε φταίει κανείς, ούτε η είδηση για συνεργασία, ούτε η έκθεση, ούτε η κάποια και το ελαφρύ μεθύσι απ'τα κοκτέιλς, αλλά εγώ. Μια ζωή αναποφάσιστος είμαι, ουφ.
Άσχετο αλλά η εβδομάδα που μας τελειώνει σήμερα, μάλλον ήταν σημαδεμένη. Έκανα πράγματα που παλιότερα θα ήμουν στα σίγουρα αναποφάσιστος αν θα τα κάνω ή όχι. Τι σκατά έχω πάθει ξαφνικά?

Προς το παρόν είμαι σε αναμονή για ένα ταξιδάκι μου στην Αυστρία, σε κάτι λιγότερο από 24 ώρες και όταν επιστρέψω ίσως αποφασίσω οριστικά. Εκτός από μια βεβαιώς που το είχα αποφασίσει εδώ και χρόνια. Ride or die ρε γαμώτο. Να είναι μεγάλη η χάρη του Αγ. Πουδρόκερου*, του προστάτη των αναπάντεχων χιονοδρόμων, χα!

*ετοιμ: πούδρα + κέρβερος δηλαδή ο κέρβερος της πούδρας και του χιονιού, τεσπά.

33 σχόλια:

next_day είπε...

Εγώ πάλι λέω ότι δεν είναι και τόσο κακό να είσαι αναποφάσιστος!!! Μέσα απο αυτό ίσως και να παίρνεις τις καλές (και όχι πάντα σωστές!) αποφάσεις!!!
Αν πάλι θές να αλλάξεις, ξεκίνα απο το τί θα αποφασίσεις να είσαι! Αναποφάσιστος ή όχι! :pp
Φιλί Διαμαντένιο!

Athens Girl είπε...

Start walking…
Που λέει και το τραγούδι:
http://www.youtube.com/watch?v=SbyAZQ45uww

Foteini είπε...

just do it..
που λέει και η Νάικ :)

τέλεια η φωτο btw

Kala na peraseis!

Madalina Dascalu είπε...

beautiful pictures

panos srpk είπε...

Next Day
Άσχετο αλλά μια φίλη μου με το που έμαθε τι ζώδιο είμαι, είπε αμέσως "α πα πα, ολο αναποφάσιστος είσαι"
Έλεος...
Απο κει και πέρα, το τι είμαι το ξέρω! Τουλάχιστον αυτό νομίζω. Χαχαχαχα

panos srpk είπε...

Athens Girl
Ναι start walking και στο τέλος? End walking?
Xαχαχα

panos srpk είπε...

Foteini
Προτιμώ να βγάλω δικά μου σλόγκαν, δε μου αρέσει να αντιγράφω άλλους, αλλά οκ μου κάνει κι αυτό!

DaisyCrazy είπε...

μην την υποτιμάς την αναποφασιστικότητα. είναι καλή φίλη και συμβουλάτορας (χιχι λέξη!) γιατί σου δείχνει τι θες χωρίς να κάνει κάτι.
άλλωστε αν σκέφτεσαι πολύ κάποια πράγματα οι αποφάσεις πέρνονται θέλοντας και μη, ή οι ευκαιρίες φεύγουν και πετούν.
προσωπικά είμαι αναποφάσιστή στα ασήμαντα. στα σημαντικά συνήθως είμαι υπερβολικά αποφασιστική :)))
καλό σαββατοκύριακο!

panos srpk είπε...

Daisy Crazy
Δεν έχεις άδικο σε αυτά που λες αλλά απ'την άλλη, μια απόφαση είναι! Τι καθόμαστε και το ψειριάζουμε?
Θέλω να πω ότι οκ καλή η αναποφασιστικότητα αλλά κάποιες φορές καταντά κουραστικό...

La Romantique είπε...

"When faced with two choices, simply toss a coin.
It works not because it settles the question for you but because in that brief moment when the coin is in the air you suddenly know what you are hoping for."

^Μου ακούγεται καλό ;)

Livingathens είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Livingathens είπε...

Λοιπόν νομίζω πως ως πρόεδρος της αναποφασιστικότητας και μεγαλύτερος σου πρέπει να μοιραστώ την «σοφία» μου μαζί σου !!!!

Αναποφασιστικότητα: δείγμα πολύ μεγάλης σοφίας! μόνον οι χαζοί αποφασίζουν και διαλέγουν πράγματα και καταστάσεις, ίσως και πιο γρήγορα από όσο τους προκύπτουν. Άμα είσαι από τους άλλους που σκέφτονται και αναλύουν τα πράγματα ,άστα να πάνε, θα βάζεις κάτω όλα τα ενδεχόμενα θα τα αναλύεις ξανά και ξανά και απόφαση δεν θα παίρνεις. Γιατί παντού θα βρίσκεις σιν και πλην και δεν θα μπορείς να αποφασίσεις ποτέ, θα αφήνεις πάντα την ζωή ,που δεν σταματά ποτέ και για κανέναν, να πάρει τις μεγάλες αποφάσεις. Παθητική στάση και αναποφασιστικότητα για πολλούς… για εσένα «Stop chasing shadows Just enjoy the ride» των morcheeba.



Δεν ξέρω πραγματικά πως παίρνονται οι αποφάσεις (αυτό με το νόμισμα φαίνετε σωτήριο) το μόνο που έμαθα καλά μέχρι σήμερα είναι τις αποφάσεις μου (ή αλλιώς όσα προκύπτουν) να τα ΥΠΟΣΤΙΡΙΖΩ

Υ.Γ. Ενημέρωσε για την έκθεση

panos srpk είπε...

La romantique
Αν η ζωή μας ήταν κορώνα-γράμματα, θα ήταν πολύ πιο εύκολη... Και βαρετή!

panos srpk είπε...

Lefteris
Δηλαδή λες ότι το να είμαστε αναποφάσιστοι, δείχνει ότι είμαστε σοφοί, έχουμε την ικανότητα να κρίνουμε κάποια πράγματα, αλλά με κάποια όρια!
Ναι, αυτός που θα τα αναλύσει ξανά και ξανά μάλλον είναι για ψυχιατρείο.
Οπότε ναι στα όρια!
Αυτό το κορώνα γράμματα είναι απλά μαθηματικά. 50-50 οι πιθανότητες στο ένα και στο άλλο. Αρκετά λογικό συμπέρασμα αλλά δεν ικανοποιεί πάντα αυτό που θέλουμε. Απ'την άλλη ίσως μας σώσει από αναλύσεις και αναλύσεις, τι να πω.

Θα σε ενημερώσω για την έκθεση.

☆LoUniTa☆ είπε...

Μια ζωη αναποφασιστη μεχρι την τελαυταια στιγμη που πρεπει να γινει κατι! πουφ!σε καταλαβαινω...
νομιζω πως αφου θα κανεις το ταξιδακι σου,θα ικανοποιησεις την φυγη που σε εχει πιασει κ ετσι μετα θα συνεχισεις τα υπολοιπα καλα που σου συμβαινουν...
ισως θες εναν διαφορετικο αερα, για να παρεις μπρος ;)

*το ζωδιο μην το υποτιμας γιατι ενα απο τα κυρια χαρακτηριστικα του ειναι αυτο χαχα

καλα να περασεις!φιλια..

panos srpk είπε...

Lounita
Ναι, θα ικανοποιήσω τη τάση φυγής μου αλλά κάθε φορά που επιστρέφω από ένα ταξίδι, ξενερώνω. Γιατί επέστρεψα.
Αλλά αυτή τη φορά δεν ξέρω. Ε, τεσπά!

Τα ζώδια ναι είναι αλήθεια πώς τα είχα υποτιμήσει γιατί βαρέθηκα να βλέπω κόσμο και κυρίως γυναίκες να στηρίζονται σε αυτά. Απ'την άλλη, διαφέρω λιγάκι απ'τους υπόλοιπους όμοιους με το ζώδιο μου, χα!

Mak. είπε...

κ εγω ειμαι αρκετα αναποφασιστη και ξερω ποσο σπαστικο ειναι!
να εμπιστευτεις το υποσυνειδητο σου λεω, να περασεις καλα στην αυστρια και γενικα να κανεις πραγματα χωρις να σκεφτεις.. εκτος απο την δουλεια που εκει καλη επιτυχια!

La Romantique είπε...

Φυσικά και δεν είναι κορώνα - γράμματα κι ούτε είπα να παίξεις έτσι τη ζωή σου. ;)
Αυτό που έγραψα είναι πως εκείνη τη στιγμή που το κέρμα είναι στον αέρα, ξέρεις τι εύχεσαι να σου έρθει άρα ξέρει και τι θέλεις βαθιά μέσα σου.
Γενικά πιστεύω πως τις περισσότερες φορές ξέρουμε τι θέλουμε ακόμη κι αν δεν το καταλαβαίνουμε.
Δεν μπορώ να το εξηγήσω καλύτερα...

panos srpk είπε...

Mak
Το ότι θα περάσω γαμάτα στην Αυστρία είναι το μόνο σίγουρο! Μετά βλέπουμε...

Fleur είπε...

Εχεις σκεφτει το αλλο?
Εννοω ενας αναποφασιστος στην ουσια δεν ειναι αναποφασιστος,γιατι απλα επιλεγει να μην κανει τιποτα.;)
Βεβαια αν οντως πρεπει να διαλεξει αμεσσα κατι,τοτε ισως υπαρχει ενα μικρο προβληματακι.:P
Αλλα don't worry,και εγω ετσι ειμαι.xD
Καλο ταξιδι,να περασεις τελεια στην Αυστρια!:)

panos srpk είπε...

Fleur
Τώρα με θίγεις λιγάκι... Μου λες ότι δεν κάνω τίποτα! Οκ, πλάκα κάνω.
Τεσπά, θα περάσω και γαμώ εννοείται, σε ευχαριστώ!

iliokamenos είπε...

πες σε όλους ότι εξαφανίζεσαι..αλλά εσύ μείνε,
το έχω κάνε πολλές φορές και πάντα με βοηθάει..

καλά να περάσεις..

Marouli είπε...

Να γραψω ή να μην γραψω? Δεν γραφω χαχαχα!!! Καλα να περασεις στο ταξιδακι σου!

Μαρουλοφιλακια!

Black Bill είπε...

Καλα να περασεις στο ταξιδι σου, περιμενουμε φωτο και λοιπα...
και οταν γυρισεις με το καλο, περνα απο τα μερη μου που σε περιμενει κατι...
http://bill-odyssey.blogspot.com/2011/03/blog-post_20.html

Velvet Butterfly είπε...

κ εγώ είμαι συχνά εξοργιστικά αναποφάσιστη...

Κλείσε τα μάτια σου και κάνε το πρώτο πράγμα που θα σου έρθει στο μυαλό.

Ανώνυμος είπε...

Για αρχή πάρτο λογικά..Μέτρα τα υπέρ και τα κατά κάθε απόφασης...αν όμως συνεχίζεις να νιώθεις μπερδεμένος ή αναποφάσιστος βάλε μπρος το συναίσθημα και δράσε αυθόρμητα.

μερικές φορές μια βιαστική απόφαση, αυτή που δεν λαμβάνεται μετά από πολύ σκέψη μπορεί να είναι τελικά η σωστή. αυτή που θα μας ικανοποιήσει..

Καλό ταξίδι (:

Nina είπε...

Σε καταλαβαίνω απόλυτα...Κάνε το ταξιδάκι σου και οι αποφάσεις θα έρθουν από μόνες τους!

panos srpk είπε...

Iliokamenos
Το έχω δοκιμάσει κάπως αυτό που λες και όντως με βοήθησε μετά αλλά δεν είναι το στυλ μου έτσι... Το καλύτερο είναι να εξαφανιστώ λόγω ανώτερας βίας και όχι χαζών δικαιολογιών!

panos srpk είπε...

Marouli
Έγραψες όμως!

panos srpk είπε...

Black Bill
Θα περάσω απ'τα μέρη σου όταν επιστρέψω. Προς το παρόν αράζω γιατί παραλίγω να σακατέψω το γόνατό μου εκεί στα χιόνια μετά από ένα τρακάρισμα με πολλά χλμ... Αλλά τέλος καλό όλα καλά!

panos srpk είπε...

Natale
Η εκδοχή που είπες μου αρέσει! Αλλά τι γίνεται αν το πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι είναι πρακτικά αδύνατον να το κάνεις?

panos srpk είπε...

Nipenthes
Βασικά τα πάντα τα σκέφτομαι πριν τα πράξω αλλά είναι αλήθεια πως καμιά φορά η αυθόρμητη απόφαση είναι η καλύτερη. Όπως λέμε ότι μερικές φορές η τρέλα υπερισχύει της λογικής. Αλλά πρέπει να είσαι και πολύ σίγουρος για τον εαυτό σου για να σου βγεί σε καλό. Είμαστε? Όχι πάντα.

panos srpk είπε...

Nina
Στο ταξιδάκι είμαι! Και για να σου λέω την αλήθεια, δε σκέφτομαι τίποτα άλλο παρά τα χιόνια. Αυτά είναι όμως!