17.6.10

Η ιστορία ενός παπουτσιού


Πόσα χρόνια αντέχει ένα παπούτσι? Στα εικονιζόμενα μαύρα σταράκια, 6 χρόνια και κάτι.
Μάλλον πρέπει να τα πετάξω, γιατί έχουν διαλυθεί. Αλλά δεν μπορώ. Κουβαλάνε μια [βαριά και ασήκωτη] ιστορία. Με αυτά μπήκα ως πρωτοετής στη σχολή, με αυτά περπάτησα σε άσφαλτο, χώμα, άμμο, πέτρες, χιόνι. Μόνο σε βροχή δεν περπάτησα γιατί ξέρετε πως μπαίνει το νερό μέσα στα σταράκια, ιδίως τα φθαρμένα. Με αυτά ερωτεύτηκα, με αυτά έκλαψα και με αυτά άνοιγα συζητήσεις για δυνατά μυαλά. Α, και με αυτά χτύπησα το πρώτο τατουάζ. Τα αγαπώ τα σκατούλικα.
Είχα γράψει 2 αγαπημένες μου φράσεις για την εποχή εκείνη. Dreams do come true στο δεξί. Somewhere out there in the middle of frozen nowhere, I am searching for my white balance στο αριστερό. Το πρώτο το έγραψα έτσι, γιατί μου άρεσε. Πού να ήξερα τότε ότι θα φτάσω σε σημείο να πιστεύω σε όνειρα? Το δεύτερο το έγραψα την εποχή που το χιονι εξελίχθηκε σε λατρεία. Ακόμα λατρεία είναι. Την λευκή μου ισορροπία μάλλον την βρήκα αλλά εξακολουθώ να θέλω να αναζητώ κι άλλες παγωμένες τοποθεσίες. 'Ατιμο καλοκαίρι, είναι μακριά ακόμα ο χειμώνας?
6 χρόνια ιστορίας σε ένα παπούτσι. Άπειρες στιγμές, άπειρες αναμνήσεις που δε θα τις ξεχάσεις ποτέ, γιατί είναι μέρος της ζωής σου. Κάποια στιγμή όμως πρέπει να αποχωριστείς κάτι. Εξάλου τίποτα δεν είναι πατοντινό.
Μήπως μαζί με την μεγάλη αλλαγή, πρέπει και να τα πετάξω? Χμμμμ, δύσκολη επιλογή, γιατί κουβαλάνε και αναμνήσεις...
Πρέπει να το παραδεχτούμε. Σαν τα σταράκια πουθενά αλλού. Αν δεν υπήρχαν τα σταράκια, δε θα υπήρχε το ιδανικό παπούτσι ή εστώ δε θα υπήρχαν τα σνίκερς όπως τα ξέρουμε σήμερα... Τα σταράκια είναι ο διαχρονικός πρόγονος των σημερινών σνίκερς.
We love sneakers

Ηθικό δίδαγμα? Μην πετάτε τίποτε!

44 σχόλια:

T the Beauty Queen είπε...

krata ta, alla plz min ta foras...:P

Clem Lumen είπε...

Δεν υπαρχει πρεπει, αν θες θα τα κρατησεις;)
Μ'αρεσει το δεσιμο που εχεις κανει στην ακρη, στα δικα μου τα κορδονια τα εχω περασει και τα εχω δεσει απο μεσα κ ετσι δε φαινονται καν...
Τι σου ειναι τα ατιμα τα σταρακια... Κι εγω τα εχω συνηθισει τοσο που δε φοραω πια αλλα παπουτσια, μονο αυτα... τα εχω σε μαυρο κοκκινο και γκρι :P
Πωω σου λεω χτυπησες φλεβα με το θεμα! :P

Φιλακια!

astakoulis είπε...

Χαχαχα σωστός beauty editor, αφού τα αγαπάς κι εγώ αυτό θα πρότεινα, βάλτα στο κουτάκι τους μαζί με κανά δυό (τρία τέσσερα) αρωματικά λεβάντα και αύριο μεθαύριο θα τα κληροδοτήσεις στα εγγόνια σου..

panos srpk είπε...

Beauty editor, άμα τα κρατήσω ίσως μπω σε πειρασμό να τα χαναφορέσω.

Edit: Αstakoulis, τωρα με κάλυψες! Ή μήπως κάλυψες το παραπάνω σχόλιο?
Μέχρι τα εγγόνια μ? Αχχχ και τότε θα ξαναγίνουν μόδα και θα έχουν να λένε ότι φοράνε τα παπούτσια του παππού τους!

panos srpk είπε...

Ελεύθερο Πνεύμα, ναι, είναι άτιμα τα σταράκια! Εγώ έχω επίσης σε κυπαρισσί/λαδί [καφε φαίνονται όμως με τόση βρώμα!], μπεζ και σε denim blue! Και θέλω ένα απ'τα καινούρια που έχουν πιο λεπτή σόλα.

Flonsavardu είπε...

να μην τα πετάξεις βέβαια! και να τα φοράς όσο αντέξουν!

Μπουκλα είπε...

κλασσικη ερωτηση μολις μπαινει καποιος σπιτι "αχ τι ειναι αυτο".σιγα το αξιοπεριεργο.
ενα τι-σερτ λευκο.σκετο.κιτρινιασμενο κ φθαρμενο απ το πλυσιμο που η καθε ινα του ηταν κ λιγη ζωη μου.κ απο μεσα μια αφιερωση στο υψος της καρδιας με μαυρα γραμματα.
ενα τι-σερτ λευκο ηταν μεσα σε μια κορνιζα.

τι μου θυμισες γαμωτο.

boo είπε...

Ki egw exw converse edw k 5 xronia.K mena vriskontai stin idia katastasi - upo dialusi :p
den ta foraw akoma alla dn ta exw peta3ei.auto pou les k esu.Polles anamniseis;)
kratise ta,8a to metaniwseis an ta peta3eis:)

panos srpk είπε...

Flo, να τα φοράω όσο αντέξουν ναι, αλλά αν παραδώσουν πνεύμα στη μέση του δρόμου, τότε τι γίνεται? Ξυπόλυτος θα είμαι!

panos srpk είπε...

Skan, t-shirt σε κορνίζα? Χμμμμ... Ωραία ιδέα μου έδωσες! Τα πάντα γίνονται μια γλυκια ανάμνηση μέσα σε μια κορνίζα...

panos srpk είπε...

Fenia, συμπάσχουμε εδω. Σε περίοπτη θέση αμέσως.

☆LoUniTa☆ είπε...

ασε κ εγω το εχω αυτο τοοο "μην πετας τπτ"
με νυχια κ με δοντια τα προστατευω απο τα χερια της μαμας μου κυριως που θελει να τα πεταει.
και να σ πω κ κατι?!εμενα μ αρεσουν πιο πολυ τα παπουτσια που δεν φαινονται καινουρια.αφου οταν παιρνω,απο τη πρωτη μερα τα "τσαλακωνω" για να μην κανουν μπαμ οτι ειναι καιν.
α κ προσφατα πεταξα κατι τρις-αγαπημενα παπουτσακια που δεν φορουσα πια...κ ξερεις γτ? γτ πηγε κ καθησε εκει πανω μια τεραστια κατσαριδαααα...δεν ηθελα ουτε να τα βλεπω μετα απο αυτο :o χαχα

panos srpk είπε...

Χαχαχαχα
Όντως, οι μανάδες είναι ο χειρότερος εχθρός των σταρακιών! Η δικιά μου κάποτε τα έπλυνε όλα "επειδη πρέπει να πλένονται" κι εγώ παραλίγο να κάνω φόνο. Ναι, φόνο σου λέω. Κι επίσης όταν με ρωτάει αν θα τα πετάξω επειδή είναι διαλυμένα και της απαντάω όχι, με κοιτάει με ύφος "καλά ρε παιδί μου, άνθρωπος των σπήλαιων είσαι?"
Πειράζει που γουστάρω τα βρώμικα, λερωμένα και σκισμένα?

☆LoUniTa☆ είπε...

αν ρωτας εμενα,ειπαμε κρατα τα παλια,δεν πειραζει χαχα
αστα κ σε μας μονο ξυλο δεν πεφτει...οσο για το πλυσιμο...εχω τσακωθει απειρες φορες.οταν ημουν πιο μικρη μου τα ειχε κανει ροζ..απο ασπρα μανα ειναι αυτη?!χαχαχα ε μετα αφου καταφερε να μου τα κανει γκρι...τα φορεσα ξανα :)
α εγω μαλλον ειμαι των σπηλαιων γτ τωρα τ καλοκαιρι φοραω σπανια παπουτσια :P

Ανώνυμος είπε...

Να τα πετάξεις και να πάρεις άλλα!

θα βρωμίσει η ντουλάπα αδερφε!

Ελεος!

Μη κολλας σε πράγματα! Εμείς θα φύγουμε κι αυτα θα μεινουν πισω!

φιλακιααααααααα

panos srpk είπε...

Coula, στην αρχή νόμιζα ότι μιλάς σοβαρά αλλά μετά κατάλαβα το αστείο σου. Χαχαχαχα

Ανώνυμος είπε...

Δεν έκανα αστείο αυτή τη φορά....

:))))))


Ρε δε με παίρνετε ποτέ στα σοβαρά;;;;


αχαχαχαχαχα

φιλιάααααααααα

ματς μουτς

Froso M. είπε...

Ta all star oso paliwnoun toso megalyterh aksia apoktoun, den einai papoutsi, einai tropos zwhs! Krata ta akoma kai an den ta foras, exw k egw ta idia, 1 xrono kai dipla sta dika sou fainontai terma flwrika.....

boo είπε...

Vre Pano,egw to 3erw,an einai kallitexnis o an8rwpos fainetai sto blog tou:p
Ti nas mas kanw pia,tetoies kallitexnikes fuseis...Den to krinoume to gumno,to agapame :p

Trioza Urticae είπε...

Κοίτα κι εγώ που τα σταράκια μου έχουν πάνω...
απλά σκονάκια ιστορίας και θρησκευτικών πάλι δεν μπορώ να τα πετάξω.
Είναι σαν πολυδιάστατη φωτογραφία από πολλές πολλές όμορφες (και όχι) στιγμές...

next_day είπε...

πολύ κακώς που αναρωτιέσαι κιόλας!
έχουν ψυχή κι αυτά, κι αν τα πετάξεις θα τα πληγώσεις! Άσε που σίγουρα μετά θα το μετανιώσεις!
Κράτα τα οπωσδήποτε!
Να σου θυμίζουν όσα έζησες!
Και δεν μπορείς να κάνεις καμια μεγάλη αλλαγή, αν βγάλεις απο πάνω σου και απο μέσα σου το παρελθόν σου!
Φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

Εεεεε, είναι πανέμορφα βρωμιάρικα κλασσικά σταράκια.. Μην τα πετάξεις!!
Κράτησε τα και άσε τους άλλους να λένε.. Εγώ τα έχω κρατήσει όλα..

Φιλιά!

panos srpk είπε...

Coula, ποτέ δεν είσαι σοβαρή έτσι κι αλλιώς!
Αχαχαχαχαχαχα

panos srpk είπε...

Φροσώ, είναι συλλεκτικά τα άτιμα! Ναι, είναι αλήθεια πώς άμα τα φοράς, δε θες να φοράς άλλο παπούτσι...
Μπορεί να έχω και βανάκια [τα vans ντε!] αλλα σαν τα σταράκια πουθενά

panos srpk είπε...

Φένια, φυσικά και αγαπάμε γυμνο, με την καλή έννοια πάντα :D

panos srpk είπε...

Biologist, σκονάκια, ε? Καλά πώς χωράνε? Εγώ νόμιζα ότι τα κορίτσια τα σκονάκια τα γράφουν στα μπούτια τους κάτω από τη φούστα τους. Ισχύει, ε? :P

panos srpk είπε...

Next day, πολύ σωστά το έθεσες. Κι επειδή δε μου αρέσει να μετανιώνω, λέω να τα κρατήσω. Όπως κι άλλα τόσα πράγματα. Αλλά στο τέλος δε θα έχω που να τα βάλω
Χαχαχαχα

panos srpk είπε...

Αυτή, μα όλοι το ίδιο πράγμα μου λένε! Να τα κρατήσω δηλαδή

amalthia είπε...

ε άντε χέσε μας! εσύ δεν έλεγες αυτό το καλοκαίρι θα είναι μαγικό και άλλες τέτοιες μπούρδες?!

τώρα αναρωτιέσαι εαν είναι μακριά ο χειμώνας?

το τρελάδικο να ρωτάς που είναι!

φιλάκι...για να μην θυμώσεις...

panos srpk είπε...

Μπούρδες έλεγα, ε? Τώρα με πλήγωσες [λυπημένο προσωπάκι]
Εγώ φταίω που το χιόνι είναι ναρκωτικό και κάθε φορά που το σκέφτομαι, με πιάνει η στέρηση? Πρεζακιάς θα καταλήξω.

Τρελάδικο είμαι από μόνος μου, ευχαριστώ.

Κι επειδή με πλήγωσες... Δε δέχομαι το φιλάκι σου. Πολύ απλό για να δουλέψει

Χαχαχαχα

Andrea S. είπε...

Ακόμα κι αν δεν σου κάνουν κράτα τα!
Είναι ένας διαφορετικός τρόπος για να 9υμάσαι ωραίες στιγμές!

panos srpk είπε...

Painted
Μα, μου κάνουν ακόμα και θα μου κάνουν για πάντα!

Πριγκιπέσσα είπε...

όμορφο ποστ :)
λατρεία τα σταράκια... θα έλεγα μην τα πετάς και γτ όχι φόρα τα κιόλας!;)
αλλά αν είναι ώρα μεγάλης αλλαγής...μάλλον θα βοηθήσει! αν και μπορείς ν κνς κάτι ενδιάμεσα...στο πατάρι μαζί με παιδικά κ.α. ενθύμια !! :D

[να ξέρεις, έχω ένα θεματάκι τον τελευταίο καιρό στο blog σου..δεν στέλνονται τα comments μου..αν πάρεις αυτό, έχετο υπ'όψην! ;)]

panos srpk είπε...

δε μου έρχονται τα σχόλιά σου? περίεργο μου φαίνεται. όντως έχω να πάρω σχόλιό σου πολύ καιρο...

alex from planet Mab είπε...

Λοιπόν, θα έρθει κάποια μέρα που θα είσαι σίγουρος ότι μπορείς να τα πετάξεις. Μέχρι τότε άφησέ τα κάπου να βρίσκονται. Εγώ όταν έφτασα να έχω κόκκινα, ντένιμ, λαδί δερμάτινα ψηλά, μουσταρδί καστόρινα ψηλά, και μαύρα, κατάλαβα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά. Και πέταξα δυο ζευγάρια. Και ύστερα είπα ότι δεν θα ξαναπάρω σταράκια, φτάνει πια μ' αυτή την ιστορία. Και μετά είδα εκείνα τα γκρι με τη διπλή γλώσσα (γκρι και μια δεύτερη γαλάζια από μέσα). Και όλο το χειμώνα φορούσα αυτά και τα έφερα στην κατάσταση που έφερες τα δικά σου σε έξι χρόνια. Ας το πάρουμε απόφαση. Αν δεν υπήρχαν τα σταράκια, δεν θα υπήρχε το ιδανικό παπούτσι. Αλλά υπάρχουν. Ευτυχώς.

mahler76 είπε...

το τατού είναι δικό σου??? wooow!!!

panos srpk είπε...

Alex, πολύ μου άρεσε το σχόλιό σου, είναι σαν μίνι ιστορία. Μόλις περίγραψες το ιδανικό παπούτσι και απ'ότι το κόβω, θα μεγαλώσει γενιές και γενιές.

panos srpk είπε...

Mahler, ναι δικό μου είναι

Vipera Lebetina είπε...

Sarper?, λατρεύω κι εγώ τα δικά μου σταράκια! Τέτοια παπούτσια δεν υπάρχουν! Βέβαια, τους έχω βγάλει τον πάτο με τόσα και τόσα χιλιόμετρα, αλλά καλά κρατούν!
ΜΗΝ τολμήσεις να τα πετάξεις!! Είναι ιστορικά, 6 χρονών! Θέλεις να πετάξεις το παρελθόν σου, τις αναμνήσεις σου έτσι απλά; Μην το κάνεις σου λέω! Και αν κάποιος σε ρωτήσει γιατί, πες του ότι είναι το γούρι σου!
Να περνάς καλά!

xxx

Mairyliscious είπε...

mhn ta petakseis !

panos srpk είπε...

Vipera, λες να τα κανω λαγοπόδαρο? Αλλά λίγο μεγάλα δεν είναι? :P

Mairylicious, άλλη μια θετική γνώμη, την λαμβάνω σοβαρα υπόψιν!

Vipera Lebetina είπε...

Μεγάλα, γέρικα, δεν λες τίποτα! Αλλά, πες μου, δεν σου έρχεται κρίμα να τα πετάξεις; Ή είμαι εγώ υπερευαίσθητη; ^_^

panos srpk είπε...

Ναι, είναι κρίμα και όχι, δεν είσαι υπερευαίσθητη! Εξάλου για τα σταράκια μιλάμε, όχι οποιοδήποτε παπούτσι

Parakmiako Ergaleio είπε...

Yparxei o agrafos kanonas pou leei "Mhn katharizete ta All Star sas" ? :P
Ti na s pw, ta dika mou ta katharizw me panaki syxna. [kaaapsimo]

Pantws elpizw na ta krathses mesa s'ena koutaki sto pisw meros ths ntoulapas.