13.2.10

happy memories of my life so far



1. Να ξυπναω αγκαλια διπλα απ'την αγαπημενη μου, αφου εχει προηγηθει μια νυχτα ακολασιας. Και να ανταλασσουμε ενα θειο χαμογελο με ενα βλεμμα ολο νοημα πριν ετοιμαστουμε για μια ακομα μερα
[αφιερωμενο σε μια κοπελα που αγαπησα καποτε... αλλα ολα τα ωραια τελειωνουν καποτε]
2. Να κανω snowboard με τον κολλητο μου και teammate μου. Το snowboard απο μονο του ειναι αλλη αισθηση αλλα το snowboard με τον κολλητο σου ειναι κλασεις ανωτερο.
[αφιερωμενο σε εναν κολλητο μου που μπορει να χανομαστε λογω υποχρεωσεων αλλα στο snowboard ειμαστε παντα μαζι!]
3. Οταν κανω μια καλη κουβεντα με καποιον. Δεν εχει σημασια τι λεμε, σημασια εχει οτι ανοιγομαστε ο ενας στον αλλον.
[αφιερωμενο σε μια καλη μου φιλη που με εμπιστευεται και την εμπιστευομαι κι ας τσακωνομαστε καμια φορα]
4. Οταν παω διακοπες με ατομα που εκτιμω πολυ. Γιατι αλλιως ειναι με απλη παρεα και αλλιως με hyped ατομα
[αφιερωμενο σε ατομα με τα οποια περασα το καλυτερο καλοκαιρι της ζωης μου μεχρι τωρα]
5. Οταν κανω μια σοβαρη κουβεντα για το μελλον μου με καποιον
[αφιερωμενο στον ξαδερφο μου που μου εδειξε οτι υπαρχει ηλιος μετα την μπορα]
6. Να πηγαινω για καφε με καποιο ατομο που εχω να δω πολυ καιρο
[αφιερωμενο σε καποια ατομα που αν και χαθηκαμε, δεχτηκαν τον καφε για τον παλιο καλο καιρο και θα εκαλοκουθουν να τον δεχονται]
6. Να μαθαινω τα αγαθα του λογου απο μια κορυφαια λογοθεραπευτια
[αφιερωμενο στην κυρια Σ. που μου εμαθε να ειμαι οσα δεν μπορουσα να ειμαι χωρις εκεινη]
7. Οταν φοιτουσα σε ενα απο τα καλυτερα γυμνασια/λυκεια της Αθηνας.
[αφιερωμενο σε καποιους που μου διδαξαν την αξια της μαθησης]
8. Οταν μου εμαθαν οτι ο καθενας μπορει να κανει ο,τι γουσταρει. Πολυ απλα γιατι μπορει!
[αφιερωμενο στον συγχωρεμενο θειο μου που μου εμαθε τη χαρα του να κανεις αυτο που γουσταρεις]
9. Οταν εμαθα τα πρωτα μου κολπα στο snowboard
[αφιερωμενο σε καποιον που μου ειπε "αν δεν πονεσεις, δε θα μαθεις"]
10. Οταν κατεβηκα μια πλαγια με αφθονη παρθενα πουδρα και χαζοχαιρομουν σα μικρο παιδι
[αφιερωμενο σε εναν τρελαρα που με οδηγησε εκει και μου λεει "τωρα θα κατεβεις!"]
11. Οταν εχασα την παρθενια μου. Ενταξει δεν ηταν και το καλυτερο σεξ αλλα ειναι μια ομορφη αναμνηση
[αφιερωμενο στην πρωτη μου κοπελα]
12. Και φυσικα οταν μου συμπαραστεκοταν ο πατερας μου οταν εκανα καποιες δυσκολες εγχειρησεις
[αφιερωμενο στον χμμμ... το ειπα και πριν!]

θα μπορουσα να γραψω και αλλα πολλα αλλα αυτα τα 12 ειναι τα πιο σημαντικα που ειχα να γραψω...
Και φυσικα θα ερθουν κι αλλες, πιο ομορφες, πιο χαρουμενες αναμνησεις... :)

1 σχόλιο:

Livingathens είπε...

Το να έχεις την ευκαιρία να αφιερώνεις .. θα έρθουν κι άλλα και σου εύχομαι άπειρες ακόμη αφιερώσεις!