29.1.10

I love this life :DD

Καλημερα! [και το εννοω]

Συνηθως ξυπναω με καταθληπτικη διαθεση, ειδικα αυτη τη περιοδο αφου εχουμε μπλεξει τα μπουτια μας με σχολη και εξεταστικη... Αλλα ειδικα σημερα βλεπω τη μερα με αισιοδοξια.

Η αιτια του... κακου ειναι αυτο



Το ειδα χθες το βραδυ, αφου το πετυχα τυχαια ψαχνοντας στο αγαπημενο μου torrent [κι αφου το βρηκα στο movieplace]
Πρεπει να ομολογησω οτι ειναι απο τις ελαχιστες ταινιες που χωρις πολλα πολλα, πιανει το νοημα της ζωης.
Ολα συμβαινουν εκει που δεν το περιμενεις. Ολα συμβαινουν απ'το πουθενα. Ολα συμβαινουν για καποιο λογο. Ολα συμβαινουν για την Ιστορια. Την δικη μας Ιστορια.

Εχω τρελη διαθεση σημερα. Ελπιζω και αυριο. Και μεθαυριο. Και για παντα.
Καλημερα λοιπον! :DDDD

ΥΓ: Δεν ξερω πως μου κατεβηκε αλλα σκεφτομαι να κανω ενα δικο μου βιντεο με τιτλο "Athens, I love you"

3 σχόλια:

Unknown είπε...

haha einai oreo na 3ipnas me dia9esi :)

Shadowplayer είπε...

το διαβασα 10 λεπτα αφ'οτου το ποσταρες.
αλλα δεν προλαβα να σχολιασω.

Θελω εδω και καιρο να τη δω την ταινια αλλα δεν εχω καθολου χρονο. Απ'την πρωτη στιγμη που ακουσα οτι ετοιμαζαν και τετοιο μου φανηκε πολυ ενδιαφερον project και νομιζω πως το αποτελεσμα θα ειναι αναλογο των προσδοκιων μου.

Οντως ειναι πολυ ωραιο το αισθημα του να ξυπνας χαρουμενος!
Σου ευχομαι να ξεκιναν ολες σου οι μερες με χαρουμενη διαθεση. Κι οσες δεν ξεκιναν, να καλυτερευουν στην πορεια...

Dust in the wind (Σκόνη στον άνεμο) είπε...

Καλή η ταινία ..μ'άρεσε, το σημείο με το ηλικιωμένο ζευγάρι μου θύμισε τους γονείς μου...μα ακριβώς ίδιοι....