19.1.10

things i hate in you *


Καλο??? Παμε παρακατω τωρα!

1. Μισω οταν μου τελειωνεις το καυτο νερο στο ντουζ και πρεπει να περιμενω αλλη μιση ωρα για καυτο νερο.
2. Μισω οταν μου τελειωνεις τον καφε και βαριεμαι να παω σουπερ μαρκετ. Πηγαινε εσυ!
3. Μισω οταν παραγγελνεις σουβλακι/πιτσα κλπ και δε μου λες! Αχαριστια!
4. Μισω οταν μου "κλεβεις" τα ρουχα μου! Παραδεξου το ειμαι πιο γαματος απο σενα!
5. Μισω οταν δε μου λες να ερθω κι εγω μαζι σου οταν βγαινεις με τις φιλες σου. Δε θα τις φαω καλε!

6. Μισω οταν κανεις παρεα μαζι μου, γινομαστε φιλοι και μετα "εξαφανιζεσαι" επειδη στην επεσα. Οκ εφαγα την χυλοπιτα, παμε παρακατω. Δε θα σε φαω!
7. Μισω να μου πετας υπονοουμενα ενω εχεις γκομενο. Αμαν πια και συ... Ειτε θα κανουμε σεξ ειτε οχι. Τελος.
8. Μισω να με θελεις ακομα ενω εγω δε σε θελω. Τι δεν καταλαβες μωρη?
9. Μισω να με θελεις ακομα ενω σου ξεκαθαρισα πως σε βλεπω μονο φιλικα. Παλι τι δεν καταλαβες? Ασε ρεεεεε
10. Μισω να γινομαι καψουρι για καποια που δεν αξιζει. Νισαφι πια!
11. Μισω να γουσταρω καποια που δεν προκειται να τα φτιαξει μαζι μου ή τουλαχιστον να μου κατσει. Τι τραβαω κι εγω!
12. Μισω να εξαφανιζεσαι επειδη τοσο καιρο δε στην επεφτα. Αν το ηθελες, ας ελεγες κατι ρε χαζο. Εγω φταιω που σε εβλεπα φιλικα επειδη σε ξερω χρονια?

13. Μισω οταν μου φωναζεις για την προοδο της σχολης μου. Μια ζωη την εχουμε, ασε με κι εμενα!
14. Μισω οταν μου φωναζεις για τις ασχετες ωρες που επιστρεφω. Εσυ δηλαδη τι ωρα επεστρεφες στα νιατα σου?
15. Μισω οταν μου λες για κατι ασχημο που ακουσες στην τηλεοραση ή το ραδιοφονο. Σιγα ρε συ εγω το εμαθα πρωτος απ' το ιντερνετ.

16. Μισω τις χοντρες μαλακιες.

17. Μισω τα ψεματα.

18. Μισω να λες ασχημα πραγματα για μενα πισω απ' την πλατη μου.

19. Μισω τις κλικες.

Μισω, μισω, μισω, μισω... Πολυ μισος ρε πουστη μου...
Καντε αγαπη ρε σεις... Θα σας βάψει?

*Αναφορα στην ταινια 10 things i hate in you
** Aφιερωμενο εξαιρετικα σε καποια ατομα... που ομως εξακολουθω να τους αγαπω! :D