7.4.10

Μια τζουρα...

...απο καθαρο οξυγονο το πρωι ενω σε χαιδευει το φως του ηλιου ειναι μια απολαυση. Ιδιως οταν εχεις και την καταληλη θεα.
Δειτε εδω




Βγαινεις εξω με τον καφε σου, αραζεις την βαρια σου πετσα, απολαμβανεις την θεα και αφηνεσαι στις θεραπευτικες ιδιοτητες των ακτινων του ηλιου. Απολαμβανεις την ηρεμια σου και μονο το κρυφτο του ηλιου με τα συννεφα μπορουν να σου αποσπασουν τη θεα.
Τι αλλο να θελω?
Ο καφες διαρκει στην καλυτερη του 2 ωρες. Αλλα εμενα μου φανηκαν 20 χρονια. 20 χρονια ηρεμιας και απολαυσης!

9 σχόλια:

Velvet Vulture είπε...

Ποόσο σε νοιώθω!!πως αυτα τα μικρα αλλα και συνάμα τεράστια πραγματα να συμβαλλουν στην τελειοτητα!!! :))))))

kot-itsa είπε...

k mia tzoura tsigaro perikalw

mahler76 είπε...

πρέπει να πέρασες γαμώ τις διακοπές το Πάσχα. ΠΆΝΤΑ τέτοια

panos srpk είπε...

@ Ελλη, η τελειοτητα θελει απλα πραγματα. Ετσι απλα!

@ Κοτιτσα, ναι φυσικα και μια τζουρα τσιγαρο! Στριφτα κατα προτιμηση!

@ Mahler, ενταξει δεν ηταν και γαμω αλλα τουλαχιστον την ηρεμια μου την ειχα!

amalthia είπε...

nice!

και στα δικά μου! αν και δεν έχω παράπονο..λούστηκα στον ήλιο αυτή τη φορά...στην ηρεμία το έχασα λίγο.

Beautiful Sticky Dirty Shoes Like Moss' είπε...

fotosinthesi ..oli tin xriazomeste pou kai pou XD

Mairyliscious είπε...

mageia....
btw wraio to tzinaki

panos srpk είπε...

Τι φωτοσυνθεση βρε Beautyfull Sticky? Φυτα ειμαστε και χρειαζομαστε φωτοσυνθεση? Καλυτερα να το πουμε φωτοθεραπεια xD

panos srpk είπε...

@ Maryliscious: Χαιρομαι που σ'αρεσει το τζινακι μ!
Δες και το αλλο μου μπλογκ αν δεν βαριεσαι! Νομιζω θα σου αρεσει! ;)