11.7.11

Αγάπη, έρωτας, εγωισμός


Αν η αγάπη και ο έρωτας είναι τα πιό εγωιστικά πράγματα στον κόσμο, τότε γιατί αγαπάμε κι ερωτευόμαστε? Για τους εαυτούς μας και μόνο? Αγαπάμε για να έχουμε το συναίσθημα της αγάπης κι ερωτευόμαστε για να έχουμε αντίστοιχα το συναίσθημα του έρωτα. Οκ, εμένα δε μου ακούγεται και πολύ δίκαιο άσχετα αν έτσι είναι στην πραγματικότητα.
Έχω δει ανθρώπους να αγαπάνε άλλους, για να γεμίσουν το κενό που νοιώθουν στην αγάπη. Έχω δει ανθρώπους να ερωτεύονται άλλους, για να γεμίσουν το κενό που νοιώθουν στον έρωτα. Έχω δει ανθρώπους που νοιώθουν την αγάπη και τον έρωτα να τους έχουν εγκαταλείψει, να ψάχνουν κάπου να τα αναπληρώσουν.
Οι ίδιοι άνθρωποι, αγαπάνε και όταν πάρουν όση αγάπη χρειάζονται, φεύγουν χωρίς κανέναν λόγο. Οι ίδιοι άνθρωποι, ερωτεύονται και όταν πάρουν όσο έρωτα χρειάζονται, φεύγουν χωρίς κανέναν λόγο. Και οι ίδιοι άνθρωποι που νοιώθουν την αγάπη και τον έρωτα να τους έχουν εγκαταλείψει, τα εγκαταλείπουν κι αυτά μετά από κάποιο καιρό γιατί δεν έχουν μάθει να ζουν με αυτά.
Λογικό συμπέρασμα να φεύγουν αν βρήκαν κάτι άλλο για να αγαπήσουν κι ερωτευτούν, αλλά όταν η αγάπη και ο έρωτας που άφησαν πίσω τους, μείνει με την απορία, την απογοήτευση και το θυμό?
Με έχουν εγκαταλείψει αλλά δεν θα πάψω να ψάχνω αγάπη κι έρωτα στα φθαρμένα απ'τους περαστικούς μονοπάτια. Κι εσύ αν μάθεις πώς σε ψάχνω, δώσε μου ένα σημάδι για να σε βρω...

37 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

''Οι ίδιοι άνθρωποι, αγαπάνε και όταν πάρουν όση αγάπη χρειάζονται, φεύγουν χωρίς κανέναν λόγο.Οι ίδιοι άνθρωποι, ερωτεύονται και όταν πάρουν όσο έρωτα χρειάζονται, φεύγουν χωρίς κανέναν λόγο. '' Μ'άρεσε αυτό!
Μην σταματάς να ψάχνεις αγάπη και έρωτα στην ζωή σου!Είναι ο,τι πιο σημαντικό!
Καλώς σε βρήκα!

panos srpk είπε...

Little dreamer
Ναι, δε θα σταματώ να τα ψάχνω κι ας φάω όση απογοήτευση μπορώ να φάω. Έτσι δεν είναι?
Καλώς μας ήρθες!

Ελευθερία είπε...

Sarper? εγώ πάλι είμαι από αυτούς τους ανθρώπους που μπλέκονται σε ερωτες/αγάπες ανεκπλήρωτες !!!
Πάντα.......

Αλλά δεν σταματάω να τον ψάχνω... ή έστω να τον περιμένω..!!!!!!

panos srpk είπε...

Ελευθερία
Κακό πράγμα το μπλέξιμο σε αγάπες/έρωτες ανεκπλήρωτους... Αλλά έχει κι αυτό τη γλύκα του όσο κι αν μας πονέσει στο τέλος.
=)

fish eye είπε...

that is the game !!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Δεν πειράζει μωρέ ας φάμε και λίγη απογοήτευση!Μέσα στο πρόγραμμα είναι και αυτή!Έτσι και αλλιώς η αγάπη είναι το πιο όμορφο πράγμα στον κόσμο!Χαλάλι και η απογοήτευση και όλα!

panos srpk είπε...

<3
Ναι ντάξει έτσι είναι το παιχνίδι αλλά σαν πολύ εγωιστικό δεν κατάντησε?

panos srpk είπε...

Little dreamer
Χαίρομαι που με καταλαβαίνεις!
Ναι, χαλάλι αλλά μερικά πράγματα δεν τα προσπερνάς έτσι απλά... Κάνουν κύκλους μερικές φορές

KANTHAR0S είπε...

Η αγάπη είναι πράγματι εγωιστική. Εγωιστική με την καλή έννοια. Μην σταματάς να την ψάχνεις. Προσωπικά την έχασα πρόσφατα, αλλά υποθέτω ότι θα ξανάρθει.

Ελευθερία είπε...

Ναι αλλά μετά το κενό που σου αφήνει δε λεγεται....

panos srpk είπε...

Κantharos
Ναι, σίγουρα είναι με την καλή έννοια, δεν το εννοούσα με την κακή.
Λυπάμαι που την έχασες αλλά θα ξανάρθει, υποθέτω, που λες κι εσύ.

panos srpk είπε...

Ελευθερία
Φτάνει να μην πέσω μέσα στο κενό!

Ελευθερία είπε...

Που πέφτεις.... πιστοποιημένο !!!

K. είπε...

Εγώ πάντως τα φοβάμαι και τα δύο.
Τρέμω στην ιδέα του έρωτα και με την τωρινή μου σχέση έχω αρχίσει να δένομαι απίστευτα και τρέμω πραγματικά στην ιδέα ότι στο τέλος θα πληγωθώ.
Είναι δεδομένο ότι θα πληγωθώ.
Αλλά.. έτσι είναι.
Γαμώ το παρελθόν μου γαμώ που δε με αφήνει να χαρώ τίποτα.

fish eye είπε...

αλλο αγαπη αλλο ερωτας..

το οτι δυο ανθρωποι χωριζουν δε σημαινει πως δεν αγαπα ο ενας τον αλλον..

το οτι δυο ανθρωποι ξεκινουν σημερα να ειναι μαζι, δε σημαινει πως θα το θελουν αυτο για παντα

ολα ειναι μια επαναληψη, εχουμε αποθεματα να ξαναερωτευτουμε, φορες πολλες..

μηπως το ''για παντα'' με τον τροπο που το εχουμε ολοι στο μυαλο μας δεν ειναι εγωιστικο; και κτητικο;

panos srpk είπε...

K
Γιατί να φοβάσαι? Συμφωνώ ότι είναι κρίμα να δενόμαστε τόσο γιατί ποτέ δεν ξέρουμε πώς θα μας την φέρουν αλλά να σου πω κάτι? Αν είναι να συμβεί κάτι, ας συμβεί. Ας κρατάμε μια πισινή και στα διαόλια να πάνε!

panos srpk είπε...

<3
Ναι είναι διαφορετικά πράγματα αλλά εγώ μιλάω και για τα δυο, άσχετα αν για τους περισσότερους η αγάπη συμβαδίζεται με τον έρωτα.
Και μην το λες πως κάποιοι θα αγαπιούνται για πάντα. Έχω δει αγάπες μεταξύ φίλων να γκρεμίζονται, για διάφορους λόγους. Οπότε ναι, το "πάντα" είναι λίγο εγωιστικό.

Joyce είπε...

Σ'αυτή τη ζωή αν είμαστε τυχεροί (και ανοιχτοί) θα αγαπήσουμε και θ' αγαπηθούμε παραπάνω από μία φορά, θα νιώσουμε το στομάχι μας γεμάτο πεταλούδες, θα νιώσουμε το κενό, θα νιώσουμε τον έρωτα στις πιο πρωτόγνωρες μορφές του ή στις πιο ρομαντικές. Ναι ο πόνος ίσως να έρθει κάποια στιγμή αλλά αξίζει να είσαι "ανοιχτός" για να τα ζήσεις όλα ...για όσο διαρκέσουν!

nefelokokkugia είπε...

Ποτέ δε σταματάμε, άσχετα από τις αναποδιές.
Όπως λέει και η Ντόρυ, στα δύσκολα...
Κολυμπάμε..κολυμπάμε...
Καλημέρες και φιλιά

panos srpk είπε...

Joyce
Μόνο άμα είμαστε τυχεροί? Δεν είναι όλοι σαν τον Γκαστόνε για να είναι τυχεροί!
Να είμαστε ανοιχτοί ναι, αλλά άντε να πείσεις τον κόσμο να σου ανοιχτεί κι αυτός... Όλοι κατάντησαν κλειστοί και φοβητσιάριδες, χα!

panos srpk είπε...

Nefelokokkugia
Να κολυμπάμε για πόσο ακόμα? Έχει βγάλει κάτι τρικυμμίες τώρα τελευταία, άλλο πράγμα!

Δ.A. είπε...

Τοοσο σωστο...ολο το κειμενο.
Βεβαια αυτο δεν γινεται παντα..λεγοντας ''αυτο'' εννοω το να παιρνουν οι αλλοι αυτο που χρειαζονται απο ΄σενα και να σε αφηνουν αλλα ναι συχνα γινεται..
Υπαρχει και το αλλο...το πιο ομορφο..του να δινεις χωρις να περιμενεις κατι μονο ενα χαμογελο ως ανταλλαγμα...και τιποτα αλλο..να παραμενεις διπλα του χρονια και χρονια.

panos srpk είπε...

Vacant
Σίγουρα δε γίνεται πάντα, ας μην είμαστε απόλυτοι. Αλλά και πάλι σε γενικές γραμμές αυτό γίνεται.
Το να δίνεις χωρίς να περιμένεις σαφώς και σε γεμίζει ζωή αλλά υπάρχουν φορές που την πατάς τόσο άσχημα στο τέλος, επειδή πιάστηκες αφελής...

!sweety! είπε...

"Με έχουν εγκαταλείψει αλλά δεν θα πάψω να ψάχνω αγάπη κι έρωτα στα φθαρμένα απ'τους περαστικούς μονοπάτια."
Πόσο,μα πόσο πολύ σε καταλαβαίνω!!!!!!!
Μπορεί όλοι κάποια στιγμή στη ζωή μας να νιώσουμε την εγκατάλειψη,αλλά η άρνηση της αγάπης και του έρωτα...αυτή είναι η μεγαλύτερη εγκατάλειψη!
Συνέχισε να ψάχνεις και θα έρθει και το σημάδι!:)

panos srpk είπε...

Sweety
Το να αρνείσαι την αγάπη και τον έρωτα είναι σα να αρνείσαι να φας και να πιεις. Ε, μπορείς να ζήσεις έτσι? Αλλά αν θες να φας και να πιεις, να μη βρίσκεις φαϊ και νερό και να ζεις γίνεται? Γίνεται αλλά όχι για πολύ... Τρελαίνεσαι!

Πριγκιπέσσα είπε...

wow! "Οι ίδιοι άνθρωποι, αγαπάνε και όταν πάρουν όση αγάπη χρειάζονται, φεύγουν χωρίς κανέναν λόγο. Οι ίδιοι άνθρωποι, ερωτεύονται και όταν πάρουν όσο έρωτα χρειάζονται, φεύγουν χωρίς κανέναν λόγο. Και οι ίδιοι άνθρωποι που νοιώθουν την αγάπη και τον έρωτα να τους έχουν εγκαταλείψει, τα εγκαταλείπουν κι αυτά μετά από κάποιο καιρό γιατί δεν έχουν μάθει να ζουν με αυτά." πόσο δίκιο?! ή έτσι μου φαίνεται! δεν το είχα σκεφτεί ποτέ και τώρα μου φαίνεται τόσο σωστό και "πώς δεν το σκέφτηκα" φάση και τώρα ίσως εξηγούνται πολλά για πολλούς και...απλά wow! πραγματικά πολύ εύστοχη δημοσίευση!!! μπράβο και πάλι μπράβο! συνέχισε να μας ανοίγεις τα μάτια μαζί με τα δικά σου κ συνεχισε να ψαχνεις να δινεις και να ζεις για αγάπη κ έρωτα! γτ απ'οτι φαίνεται τελικά όλα εκεί μας οδηγούν με τον εναν ή τν άλλον τρόπο!! σ'ευχαριστώ γι'αυτή την ανάρτηση αλήθεια!! χιχι καλό σου βράδυ (:

panos srpk είπε...

Πριγκιπέσσα
Βασικά ούτε εγώ το είχα σκεφτεί αλλά κατέληξα σε αυτό το συμπέρασμα...
Είναι γεγονός ότι στην τελική όλα για την πάρτη μας και μόνο γίνονται.
Μην με ευχαριστείς για τούτη την αλήθεια. Αν δεν ήμουν εγώ, ποιός θα ήταν? Οι περισσότεροι δεν τολμάνε να πουν την αλήθεια, εγώ όμως δεν κωλώνω, χαχα!

Πριγκιπέσσα είπε...

haha έτσι έξω απ'τα δόντια!! απλά ήταν η στιγμή που το διάβασα και ξερεις wow,σοκ!αν κ σωστος ο φίλος! κάπως έτσι..τσπ ελπίζω απ'τη στιγμή που το αντιλαμβάνεσαι και τολμάς να το πεις, να μην το κάνεις κι εσύ΄ο ίδιος..όπως κι όλοι εμεις που συμφωνούμε με την ανάρτηση σου-γτ δυστυχώς όλοιμας λγ πολύ εγωιστικά τα κάνουμε σχεδόν όλα

panos srpk είπε...

Πριγκιπέσσα
Εγώ να τα κάνω? Καλό! Απ'τη στιγμή που έχω γνώση της κατάστασης [αλληλουία], γιατί να την πατήσω κι εγώ? Σύμφωνοι, έχω κι εγώ τον εγωισμό μου αλλά όχι κι έτσι!

Clem Lumen είπε...

Καλά όλα αυτά. Αλλά γιατί η αγάπη και ο έρωτας είναι εγωιστικά?
(είδες κρατήθηκα, δεν είπα αυτό που ήθελα να πω :P)


Καληνύυυυχτα=]

panos srpk είπε...

Λολίτα μου [καλά στο προηγούμενο σχόλιο που σου απάντησα δεν το σκέφτηκα!]
Ναι είναι εγωιστικά. Έχω και αποδείξεις.
Και να λες αυτό που θες. Αλλιώς πώς να γίνει ένας υγηής διάλογος? Νιά!

Ανώνυμος είπε...

Δεν εχω φυγει εγω ποτε, και αν θες το πιστευεις, παλια πιστευα πως κανω καποιο λαθος, αλλα τελικα καταλαβα πως δεν το εχω εγω το προβλημα, αλλα αυτοι που ημουν μαζι, ηταν οι "λαθος" ανθρωποι
Καθοτι το ανηκανοποιητο χτυπα παντα, την πορτα.
Εγω απλως αρκουμαι σε αυτα τα λιγα που ονομαζεται αγαπη, μπορει οχι παντοτινη , αλλα αρκουσα γι'αυτην την ζωη εστω..

panos srpk είπε...

Siren Girl
Ένα πράγμα να θυμάσαι μόναχα. Μην φοβηθείς να τα χάσεις. Μην φοβηθείς δηλαδή να χάσεις την αγάπη και τον έρωτα, από οποιοδήποτε άτομο. Αργά ή γρήγορα όλο και κάποιος θα βρεθεί για να του δώσουμε αγάπη κι έρωτα...
Όσοι την πατάνε, την πατάνε γι'αυτόν ακριβώς τον λόγο, το ότι φοβούνται μην τα χάσουν. Πλέον δε φοβάμαι...

Clem Lumen είπε...

Στο είπα στο msn, δε στο είπα?
Νια αμέσως εσύ!
:P
Δε με είπες λολίτα? Να πας να το βάλεις. Τώρα.


χοχοχο :D

panos srpk είπε...

Δεν θυμάμαι τι μου είπες... Χαχα

Ανώνυμος είπε...

agapas, erwteuesai....... ola mesa sth zwh einai... ma to xeirotero einai otan to xaseis auto to politumo gia sena kai xaseis th gh apo ta podia sou.... den 8eleis kanenan,oute kan na zeis, na uparxeis..... perimeneis th stigmh pou 8a 3upnhseis ena prwi kai 8a ton exeis dipla sou i 8a exeis 3exasei ta panta..... egw fovamai pws 8a xasw ta panta na 8a fugei apo konta m......

jolantaprus είπε...

next time if you want to use my photos please ask first! It's not a problem but I would prefer you to mark that i took it. To see more of my works check out my blog. jolantaprusphotography.blogspot.com