6.6.10

Ξεχνάς για να θυμάσαι


Είχα ξεχάσει πώς είναι να περιμένεις με αγωνία να πας κάπου, επειδή ξέρεις ότι εκεί θα δείς κάτι που θέλεις.
Είχα ξεχάσει πώς είναι να χαμογελάς με ένα βλέμμα χαράς σα να περιμένεις κάτι θετικό.
Είχα ξεχάσει πώς είναι να γνωρίζεις νέους ανθρώπους και να ανταποκρίνονται θετικά, επειδη ανταποκρίθηκες κι εσύ θετικά.
Είχα ξεχάσει πώς είναι να διασταυρώνεις το βλεμμα σου με το βλέμμα καποιου άλλου και να το διατηρεις.
Είχα ξεχάσει πώς είναι να παρακολουθείς ένα βλέμμα και να προσπαθείς να καταλάβεις τι σκέφτεται ο άλλος.
Είχα ξεχάσει πώς είναι να νιώθεις κουρασμένος, μόνο και μόνο επειδή αποχώρησαν όλοι από ένα μέρος και αυτόματα μια μικρή απογοήτευση κυριεύτηκε μέσα σου.
Είχα ξεχάσει πώς είναι να αποχωρείς από κάπου και να κάθεσαι μόνος σου σε ένα παγκάκι, περικυκλωμένος από σκέψεις.
Είχα ξεχάσει πώς είναι να περνάς μια βραδιά με φίλο σου συζητώντας για κινήσεις-ματ στο παιχνίδι του έρωτα, παρέα με ενα μπουκάλι ψημένης ρακή.
Είχα ξεχάσει πώς είναι να ξυπνάς και να πίνεις τον πρώτο σου καφέ αμέσως, με μια παρέα και να αναρωτιέσαι με τον άλλον αν αυτά που λέγατε την προηγούμενη είναι σωστά.
Είχα ξεχάσει πώς είναι να χαίρεσαι με την χαρά του άλλου.
Είχα ξεχάσει πώς είναι να νιώθεις ότι κάτι καλό μπορεί να σου συμβεί.

Kαι τελος, είχα ξεχάσει πώς είναι να νιώθεις τέρμα αισιόδοξος... Πράγμα σπάνιο δηλαδή. Γιατί ξέρεις ότι αυτή τη φορά πας κατά των προγνωστικών σου και θα καταφέρεις να φέρεις μόνος σου τον κόσμο ανάποδα. Με λίγα λόγια, ήρθε η σειρά σου να παίξεις και όταν παίζεις εσύ, ισχύουν οι κανόνες σου και μόνο.

Σίγουρα έχω ξεχάσει και πολλά άλλα, που όμως θα τα θυμηθώ στη πορεία. Γουστάρω τις μέρες που υπάρχουν για να θυμάσαι όσα είχες ξεχάσει.

Την καλημέρα μου! =))

19 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Για να τα θυμάσαι όλα αυτά που είχες ξεχάσει σημαίνει πως κάτι καλό συνέβη, ε Πανούλη; Βλέπεις μαθαίνω..
Για πες λοιπόν τι έγινε.. (Η Κωτσομπόλα Αυτή! Αν θέλεις Η Κουτσομπόλα Αυτή)

Εγώ είμαι φουλ αισιόδοξη συνέχεια. Είναι ωραίο πράγμα. Μόλις όμως συμβεί κάτι πολύ καλό το κακό είναι ότι δεν μπορώ να εκφράσω τη χαρά μου. Δεν υπάρχει τρόπος.

Κάποια από αυτά που έχεις ξεχάσει εσύ, τα έχω ξεχάσει κι εγώ δυστυχώς. Τώρα όμως μου τα θύμισες.. :)

Την καλημέρα μου!

panos srpk είπε...

Αυτη, οχι δε συνεβει τιποτε αλλα... πλησιαζει! Γινεται να γινει το καλο απο την πρωτη κιολας στιγμη? Δε γινεται? Πλησιαζει ομως!

Και τοτε καινουριες λεξεις θα γεμισουν αλλο ενα νεο ποστ

Μπουκλα είπε...

Εγώ έχω ΞεΧάσει πως είναι να ΞεΧνώ...Ας έρθει μία μέρα να θυμηθώ πως είναι να ξεχνάω!!

ΑΦού σου βρίσκεται περίΣΣια αισιοδοξία δεν μου στέλνεις κ εμένα λίΓη μωΡέ??

Mak. είπε...

μονο κ μονο ο τιτλος αξιζει πολλα.

Clem Lumen είπε...

Οπως εχεις καταλαβει την γουσταρω πολυ την αισιοδοξια και χαιρομαι που εισαι αισιοδοξος, ετσι να παραμεινεις...
:)

panos srpk είπε...

Skan, μα έχει πλάκα να ξαναθυμάσαι πράγματα που τα ξέχασες! Πράγματα που δεν τα ξέχασες απαραιτητα, αλλα σου ξανάρχονται με μεγαλύτερη ένταση μετά και έχει πλακα να θυμάσαι αυτά που είχες ξανακάνει και τα κάνεις ξανά, με καλύτερο αποτέλεσμα. Έτσι δεν ειναι?

panos srpk είπε...

Mak, χαίρομαι που σ'αρέσει ο τίτλος =))

panos srpk είπε...

Ελεύθερο πνεύμα, εννοείται ότι όταν είμαστε αισιόδοξοι, ο κόσμος μας φαίνεται πολυ καλύτερος. Και γι'αυτο πρεπει να παραμένουμε αισιοδοξοι. Κι εγώ τη γουστάρω αλλα ο,τιδήποτε γουστάρουμε δεν το έχουμε πάντα.

Flonsavardu είπε...

και εγώ είχα ξεχάσει πως είναι να χορεύεις, να γνωρίζεις καινούργιο κόσμο, να βλέπεις τις φίλες σου μετά από καιρό και να γελάς σαν χαζό. δηλαδή δεν θα είχα ξεχάσει τελείως, αλλά είχα τόσο καιρό να τα κάνω που λίγο ακόμα και θα τα ξεχνούσα! ;)

☆LoUniTa☆ είπε...

ωραιος τιτλος :)
το πρωτο απο αυτα -α πο λυ το- χαχα
λες να τα γραψω σε ποστ ιτ?! ;P
φιλια

panos srpk είπε...

Flo, κι εγώ έχω ξεχάσει το πώς είναι να λιώνεις στον χορό. Αλλά δεν πειράζει, κι αυτό θα το θυμηθώ!

panos srpk είπε...

Γλύκα, μιλάμε για το πιό κωλογαμάτο συναίσθημα, μετά φυσικά του να είσαι ερωτευμένος!
Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, φιλιά και σε σένα!

panos srpk είπε...

Lounita, γιατί όχι? Γιατί γίνεται! Χαχαχαχα
Φιλιά και σε σένα

Foteini είπε...

Kαλημερούδια και καλή εβδομάδα Sarper! Πολύ χαίρομαι που έγινε "΄κάτι" για να θυμηθείς όλα αυτά τα καταπληκτικά που δε θα έπρεπε κανονικά να λείπουν απ' τη ζωή μας! Λίγη αισιοδοξία και για μας ;)

Φιλιά
Φ

amalthia είπε...

δεν έχω ξεχάσει τίποτα ή ίσως δεν μπορώ να θυμηθώ κάτι που έχω ξεχάσει γιατί μάλλον δεν μου έλειψε ποτέ αυτό το κάτι...

...καλά λέω ψέμματα.έχω ξεχάσει πως είναι να είσαι αισιόδοξος..και λέω "έχω" και όχι "είχα" γιατί δεν το έχω θυμηθεί ακόμα.

Καλά Μπάμ σου εύχομαι εσένα γιατί τα προκαλείς,τα αναμένεις και δουλεύεις γι'αυτά!

panos srpk είπε...

Φωτεινή, καλή εβδομάδα και σε σένα. Μολις θυμήθηκα ενα παλιότερο άρθρο σου που έλεγες ότι είχες ξεχάσει πώς είναι να φοράς τα ψηλοτάκουνά σου και να λιώνεις στο χορό επειδή υπήρχε λόγος... Σωστά? Συμπασχων κι εδω! =))

panos srpk είπε...

Αμαλθεια, σ'ευχαριστώ και πάλι και πρέπει να τα δουλέψεις τα ψεματάκια σου γιατι κάνουν μπαμ από χιλιόμετρα μακριά χαχαχαχα

astakoulis είπε...

Sarper και μην ξεχάσεις, τα μακαρόνια να είναι μίσκο. Εγώ ευτυχώς που ξέχασα να μεγαλώσω και ελπίζω να μην το θυμηθώ ποτέ, γιατί μετά θα μπαίνω στον κόπο να πρέπει να το ξαναξεχάσω. Καλημέεερα

panos srpk είπε...

Astakoulis, δεν υπάρχουν μόνο τα μίσκο μακαρόνια! Κι επιπλέον, είπαμε... Είμαστε μεγάλα παιδιά! Καλύτερα να ξεχνάς να μεγαλώσεις παρά να θυμηθείς να μεγαλώσεις! Καλησπέρα και σε σενα