8.6.10

Το τελευταίο γράμμα


"Ένα τελευταίο γράμμα, ένα εσώκλειστο τριαντάφυλλο, μια τελευταία αποστολή και καληνύχτα στο παρελθόν μου"

Αυτό σκεφτόμουν σήμερα όταν ξύπνησα. Γιατί εδώ και λίγο καιρό νιώθω ότι μια νέα αρχή πλησιάζει. Βασικά ακόμα το νιώθω.
Για να γίνει αυτό όμως πρέπει να αποκληρώσεις το παρελθόν και τις συνήθειες. Εν μέρη έχω ξεχάσει το παρελθόν μου γιατί αρκετά με γάμησε, αρκετά με πλήγωσε και αρκετά με κορόιδεψε.
Θέλω να κόψω το κάπνισμα. Γιατί μου αρέσουν τα αθλήματα. Κι έχω βάλει ένα στοίχημα με τον εαυτό μου. Θα το κόψω όταν έρθει το γαμημένο μεγάλο μπαμ.
Θέλω να αποβάλλω το ελλάτωμά μου το ότι είμαι κλειστός τύπος και δεν ανοίγομαι εύκολα, ή εστώ την κακιά συνήθεια ότι πολλές φορές μαζεύομαι σε μια γωνία και μιλάω μόνο όταν μου μιλάνε.
Θέλω να σταματήσω να σκέφτομαι υπερβολικά χωρίς καμιά πράξη. Λιγότερες σκέψεις και περισσότερες πράξεις πλέον.
Αλλά το παρελθόν δεν αποκληρώνεται τόσο εύκολα. "Έτσι είμαι εγώ, δεν μπορώ να το αλλάξω" λένε. Μπορείς τελικά? Δύσκολο πράγμα να αλλάζεις τελικα.

Νομίζω ότι έχω αλλάξει σε σχέση με περσυ. Το ίδιο μου είπε κι ένας φίλος. Για μένα, νέα εποχή, νέα αρχή δηλαδή, είναι το τέλος του καλοκαιριού. Σιγά μην περιμένω μέχρι τότε... Βαρέθηκα. Να πάνε να γαμηθούν όλα, εγώ θέλω νέα αρχή ΤΩΡΑ.

Για κάποιον περίεργο λόγο, απ'το ζενίθ, βρέθηκα σήμερα στο ναδίρ. Από την άλλη όμως χαίρομαι για έναν φίλο μου που με την συμβολή μου, έκανε κάτι με μια τύπισσα που γουστάρει. Κι εγώ παραμένω η ίδια κότα που ήμουν πάντα...

Μήπως είμαι ερωτευμένος? Μπα, δεν το πιστεύω. Πιστεύω στον έρωτα που γεννιέται μέσα από τη σχέση. Γαμώτο!

25 σχόλια:

amalthia είπε...

Λιγότερες σκέψεις και περισσότερες πράξεις...το πες και μόνος σου!

πιστεύω και εγώ σε αυτόν τον έρωτα που λες...έρωτας κατά συνείδηση πρέπει να λέγεται...ή κατα συνθήκη? μπερδεύτηκα

Ανώνυμος είπε...

Κότα.. Χαχα..! Αλήθεια, γιατί μας κατονομάζουμε "κότες"..; Μέχρι και οι κότες διεκδικούν τα σκουλήκια τους..!! Κάθε επόμενο δευτερόλεπτο αποτελεί μια καινούρια αρχή, mr.Panos.. Το θέμα είναι πως εμείς παραμένουμε ίδιοι, όσα καινούρια δευτερόλεπτα και να περάσουν..! Οκ, παραδέχομαι πως εξελισσόμαστε, αλλά έχουμε πάντα τα ίδια θεμέλια στα οποία κτίζουμε το χαρακτήρα μας..! Καλή μας αρχή λοιπόν..!!

Flonsavardu είπε...

πάνο τι περιμένεις. βουρ στις αλλαγές, βουρ στο μεγάλο μπαμ. και εγώ είμαι φαν των αλλαγών!

panos srpk είπε...

Αμάλθεια... Όλο με μπερδεύεις! Ή μήπως εγώ σε μπερδεύω? Άντε... πάμε να κάνουμε και τίποτε χωρίς δεύτερη σκέψη!

panos srpk είπε...

Bluefairies, ναι, είμαστε κότες, που να κάνουμε και το χρυσό αυγό!
Χμμμμ... Οκ, λοιπόν, έχουμε ένα σπίτι, στερεωμένο στα ίδια θεμέλια, αλλα το σπίτι το ανακαινίζουμε όποτε θέλουμε. Έτσι δεν πάει?
Καλώς σε βρήκα

panos srpk είπε...

Flo, μ'αρέσει η ευθεότητά σου. Πολύ καλά τα λες. Σου βρίσκεται πρόχειρη λίγη πυρίτιδα? Χαχαχαχα

madness είπε...

Ως διχασμένη προσωπικότητα του ότι να ναι σου έχω δυο επιλογές:
1. πάρε παράδειγμα από τον συνονόματο σου!
http://www.youtube.com/watch?v=No8kKiZ8ZkU

2. ποτέ δεν κατάλαβα γιατί σε αυτό τον κόσμο πρέπει να γίνουμε κάτι άλλο για να είμαστε αρεστοί. αυτοί είμαστε ρε γαμώτο όταν αλλάξουμε απλά δεν θα είμαστε εμείς οπότε θα μιλάμε για κάποιον άλλον! καθένας με την τρέλα του λοιπόν... ΕΓΩ προτιμώ την δική μου!

πολύ καλησπέρα σας!

alex from planet Mab είπε...

Θεωρία from planet Mab:
Δεν μπορούμε να αλλάξουμε τον χαρακτήρα μας "μπαμ και κάτω". Μπορούμε όμως να αλλάξουμε τις συμπεριφορές μας που κάνουν τη ζωή μας δύσκολη/περίπλοκη (με την κακή έννοια)/μίζερη. Και φαντάζομαι ότι αν δούμε βελτίωση σε ποιότητα ζωής και κρατήσουμε αυτές τις αλλαγές, ίσως τελικά αλλάξει και ο χαρακτήρας, όχι για τους άλλους, αλλά για να είμαστε πιο καλά με τον εαυτό μας. ε?

panos srpk είπε...

Μαντώ, μήνυμα ελήφθη. Και θα σου πω γιατί γίνονται τέτοια κουλά στον κόσμο μας. Γιατί είναι ανάποδος και επιβιώνει ο ισχυρότερος και πες το όπως το θες...
Καλησπέρα!

panos srpk είπε...

Άλεξ, γι'αυτό μίλαγα κι εγώ. Ότι δεν αλλάζει το εγώ μας αλλά αλλάζει η συμπεριφορά μας προς τους έξω που συνεπάγεται τελικά με γαλήνευση του εγώ μας.
Καλησπέρα και σε σένα!

Foteini είπε...

Εμένα μου φαίνεται ότι είσαι στο...σωστό δρόμο, ε΄χεις ανέβει τη μεγάλη σκάλα και είσαι έτοιμος να κάνεις τη βουτιά της αλλαγής Sarper!

xxxxxx

kat. είπε...

αχ.. είναι τέλεια εποχή για νέες αρχές.. μακάρι!

τι γίνεται όμως όταν η αρχή αυτή που πλησιάζει έχει μια γεύση από το χθες; (για μένα μιλάω τώρα..) ε?

panos srpk είπε...

Φωτεινή, δες αυτό:
http://smalllifebigtimes.blogspot.com/2010/03/blog-post_226.html
Οκ, είναι λίγο διαφορετικό αλλά αν προσέξεις, προτιμώ το μεγάλο άλμα παρά τη βουτιά προς τα κατω!

panos srpk είπε...

Κατ, ξερω ξερω ειναι ωραία εποχή για αλλαγές αλλά απ'την άλλη, ένα καλοκαίρι μου δίδαξε πως οι καλοκαιρινοι έρωτες συνήθως παραμένουν καλοκαιρινοι. Θα δείξει.

Γι'αυτό που ρωτάς, χμμμμ, νομίζω ότι αν δεν είχες τόσο γαμημένο παρελθόν όπως εγώ, τότε μπορεις να συμβιβαστείς. 'Η εστώ να την δεχτείς την νέα αρχή κρατώντας και μια μικρη πισινή...

Parakmiako Ergaleio είπε...

Να ανοίγεσαι ε! Ας μην είμαστε όλοι κοκοκο :P και αυτό στο λέω εγώ που είμαι και πολύ κότα όσον αφορά τις προσωπικές σχέσεις..

panos srpk είπε...

Οκ, θα την ακούσω την κότα! :P

live and love είπε...

Polles fores anagkazomaste na kanoume mia nea arxi ekei pou den to perimenoume.

Clem Lumen είπε...

ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ την αλλαγη, ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ την αλλαγη!
Τι εχεις να χασεις καλε μου? ΤΙΠΟΤΑ.
Ο,τι θελεις μπορεις να το καταφερεις.. Αρκει να υπαρχει θεληση. Και να το παρεις αποφαση. Απλο:)

Φιλια

panos srpk είπε...

Live and Love:
Και γιατί να "αναγκαστούμε"?
Συγγνώμην αλλά δε καταλαβαίνω. Η αλλαγή γίνεται επειδή το θέλουμε, όχι επειδή αναγκαζόμαστε.

panos srpk είπε...

Ελεύθερο πνευματακι, γι'αυτο προσπαθουμε! Η αλλαγή θα γίνει, αλλα... το καλό αργεί να γίνει. Έτσι δε γίνεται συνήθως?
=))

☆LoUniTa☆ είπε...

ειχα δει την αναρτηση σου αυτη,τη στιγμη που ελεγα να κανω ακριβως αυτο που λες κ στην αρχη..
καπως ετσι μου ερχονται κ μενα.ξυπναω μια μερα μετα απο καιρο και λεω τωρα παμε μπροστα κλπ
δεν προλαβαινα ομως τη μερα εκεινη να σου σχολιασω λογω διαβασματος,γι αυτο ηρθα τωρα.
λιγοτερες σκεψεις ναιιιι...καλοκαιρι ερχεται!!
α αν κ πιστευω στο κλισε πως οι ανθρωποι δεν αλλαζουν...εγω γιατι παρατηρώ πως αλλαζω μεσα στα χρονια που περνανε?(οχι κατα τη διαρκεια αλλα στο χρονο)
αρα.. μηπως τελικα αλλαζουν οι ανθρωποι?
bb :)

panos srpk είπε...

Βρε Lounita... Οι άνθρωποι δεν αλλάζουν ποτέ αυτό που είναι κατά βάθος. Το ότι είμαι ο Sarper εγώ και η Lounita εσύ και ό,τι άλλο κατάλαβες, δεν αλλάζει με την καμιά. Μπορούν όμως να αλλάζουν συμπεριφορές και απόψεις άρα θα φαίνονται διαφορετικοί στους άλλους.
=))

live and love είπε...

Ego prosopika stin sigkekrimeni fasi tis zois mou anagkazomai.....oso periergo kai an akougetai :P oi sinthikes to eferan etsi

panos srpk είπε...

Μμμμ... Δεν έχεις και άδικο, ίσως υπάρχουν φορές που αναγκαζόμαστε να κάνουμε αλλαγές αλλά τουλάχιστον να είναι καλές αλλαγές! Έτσι δεν είναι? Και αν λέω μεγάλες στιγμές στη μικρή ζωή, να πεις μεγάλες αλλαγές στη μικρη ζωή. Σκέψου το!

live and love είπε...

mou aresei poli etsi pou to les!!me gemizei aisiodo3ia!