26.6.10

Ιn bed we are different than outside


 Και καθώς ανάβαμε τσιγάρο μετά από μαραθώνιο στο κρεβάτι, αναρωτήθηκα:

"Πώς γίνεται μια τόσο δα ψυχούλα να είναι τεράστια στο κρεβάτι? Μια τόσο αθώα να γίνεται πρόστυχη? Η έκφραση "μικρός στο μάτι, μεγάλος στο κρεβάτι" έχει βάση τελικά... Ή μήπως όχι? Μέτρησε ο έρως ή το ζωώδες ένστικτο?"

Και πιο μετα:

"Αν το γλυκό νεογέννητο γατάκι μπορεί να γίνει μια επικίνδυνη τεράστια γάτα με κοφτερά νύχια και η λογική της ζωής λέει οτι το ανάποδο δε γίνεται, τότε γιατί γίνεται?"

Καμιά σαφής απάντηση και στα δυο ερωτήματα. Το μόνο σίγουρο είναι ότι αν όλες ήταν το ίδιο κι εκτός κι εντός κρεβατιού, δε θα υπήρχε σάξπενς και ιντρίγκα.'Η όχι?

24 σχόλια:

Я верю в Сталина είπε...

...ή όπως αλλιώς έλεγε ένας παλιός γνωστός μου, καμιά γυναίκα δεν είναι ίδια, στο κρεββάτι. enjoy

Ανώνυμος είπε...

Ρε συ.......το έριξες στο σεξ;;;

Δεν έχει τελειωσει ακόμη η εξεταστικη!

φτου σου!

Άλλοι να πηδάνε κι αλλοι να πηδάνε...τα μάτια τους στα βιβλία

:))))

φιλιά πολλά

panos srpk είπε...

Marco, σωστός ο γνωστός σου!

panos srpk είπε...

Coula, κορίτσι μου...

Αρχικά μου έλεγες να κόψω τα καψουροκείμενα και να κάνω κάτι για την κατάσταση και τώρα μου λες φτου σου που κάνεις σεξ? Είτε είσαι διχασμένη προσωπικότητα, είτε είσαι ανάποδη, είτε... ζηλεύεις! Νιανια!

Αλλά εννοείται δεν παραλείπουμε και την εξεταστική, μια κωλο-εργασία έχει μείνει και μετά τέλος =))

Φιλιά και σε σένα

amalthia είπε...

χουφτωστη χουφτωστη!!!

άκου Σάρπερ..θα σχολίαζα επ'αυτού αλλά μου άρχισες τα περίεργα με τα γατιά και εγώ φρικάρω με τις γάτες.

γενικά σου λέω οτι η γυναίκα επιβάλλεται να είναι πουτάνα στο κρεβάτι...

panos srpk είπε...

Και για πες βρε Αμάλθεια γιατί φρικάρεις με τα γιατιά?

Ναι, επιβάλλεται αλλα εδω ο προβληματισμός αφορά στο ότι προφανώς υπάρχουν "πουτάνες" που στο κρεβάτι αποδεικνύονται ξενέρωτες.

alex from planet Mab είπε...

Συγνώμη, παντρεύτηκες; Διότι αν δεν παντρεύτηκες, δεν αντιλαμβάνομαι πως έκανες σεκς. Και κυρίως, πώς το κορίτσι έκανε σεκς μαζί σου αστεφάνωτο; :ΡΡΡ
(πάντως απ' ότι αντιλαμβανόμεθα, το σεκς ήταν υπέρ-καλο, οπότε, με τις υγείες σας :) )

Elen King είπε...

κοίτα να το απολαύσεις και άσε τους προβληματισμούς ;):P

Clem Lumen είπε...

Χαχαχαχα γελασα πολυ με το σχολιο της αλεξ:P

Εγω εχω να πω μπραααααααβο Πανουλη που εκανες την κινηση προφανως και εγινε κατι:)
Φιλακια

panos srpk είπε...

Άλεξ, τα σπασε το σχόλιό σου ομολογώ.
Αλλά που είμαστε τώρα, στην εποχή των μανάδων μας, όπου έπρεπε να παντρευτείς για να κάνεις σεξ?
Χαχαχαχαχαχα

Vipera Lebetina είπε...

Σωστός, ενώ έτσι, υπάρχει και καμιά έκπληξη που και που!

panos srpk είπε...

Elen King
Φυσικά και το απόλαυσα ;)

panos srpk είπε...

Free Spirit
Τώρα να το παίξω ευγενικός και να πώ "ευχαριστώ"? Χαχαχαχα
Φιλιά και σε σένα

panos srpk είπε...

Vipera
Αχ, μ'αρέσουν οι εκπλήξεις! Αλλά αν η "έκπληξη" είναι ακριβώς το αντίθετο απ'αυτό που περιμένεις? Τότε μάλλον το χάσαμε το έδαφος πατριώτη...

amalthia είπε...

φρικάρω με τις γάτες γιατί τις φοβάμαι,τις τρέμω,τις σιχαίνομαι.

πάμε παρακάτω τώρα..
..στη ζωή σου θα σου τύχουν πολλές περιπτώσεις..το θέμα είναι εσύ ποια θα διαλέξεις...συνήθως διαλέγουν τις πουτάνες στο κρεβάτι.

κάποιοι κομπλεξικοί όμως τις φοβούνται και θέλουν πιο μυξοπαρθένες του τύπου "όχι μη! για ποια με περασες?"..ναι τις προτιμούν για σχέση αλλά τις κερατώνουν με τις "πουτάνες".

να σου πω όμως κάτι??τώρα μου ρθε και είναι και αλήθεια..προκαλώ όποιον θέλει να διαφωνήσει...

....υπάρχουν γυναίκες που με κάποιους είναι φωτιά και καύ..α και με άλλους είναι ξενέρωτες.έχει να κάνει πόσο τον γουστάρεις τον άλλο ρε παιδί μου(και πόση οικειότητα έχεις μαζί του καμιά φορά) . το πιστεύω απόλυτα αυτό,δεν είναι τυχαίο που μας λένε "εγκεφαλικά όντα"!

πολλά είπα..τα περαιτέρω θα τα αναλύσουμε ιν πράιβετ!

Ανώνυμος είπε...

Ιν πράιβετ υπόσχεται να μιλήσετε η Αμάλθεια και με βάζει σε σκέψεις.. Μμμμ! Λες να είχε δίκιο το μαμούλι;

Εσένα να δεις φίλε σάρπερ τι ονομασία έχει το βραβείο που σου προορίζω.. Κολλάει ακριβώς!

Εγώ για το σεξ δε μιλάω. Είμαι μικρή ακόμη (#*#??)..

Φιλιά και φτάνει βρε με τις αναλύσεις σου.. :)

panos srpk είπε...

Aμάλθεια, περιμένω πριβέ πράγματα και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε. ;)
Τα υπόλοιπα δε θα τα σχολιάσω εδω. Πριβέ είπαμε!

panos srpk είπε...

Αυτή, είδες? Δε φταίω εγώ!
Έχω και βραβείο? Μμμμ, αναμένω!
Και μην ντρέπεσαι να μιλήσεις για το σεξ, εδώ ακόμα και τα 15χρονα σου βγάζουν μάτια.
Φιλιά και σε σένα και όχι δε σταματάω με τις αναλύσεις γιατί έχουμε κι εναν φιλόσοφο κρυμένο μέσα μας ;)

λού είπε...

νομιζω οτι εχει πιο ενδιαφερον οταν καποιος βγαζει ερωτισμο που δεν φαινεται με την πρωτη. αλλωστε ειναι πιο σεξυ μια γυναικα που δειχνει λιγα από μια γυναίκα που έχει ταμπέλα στο κεφάλι_ΘΕΛΩ ΣΕΞ. οβερ

panos srpk είπε...

Λού, όντως... Για κάποιον περίεργο λόγο βρίσκω σέξυ αυτές που δείχνουν πιο "λίγα".
ΚΑΝΕ ΣΕΞ. Οβερ.

amalthia είπε...

ε τότε παιδιά διαβάστε την ανάρτησή μου "οι άντρες προτιμούν τις γυμνές"
http://ama-amalthia.blogspot.com/2010/02/blog-post_12.html

έτσι για να συμφωνήσουμε...

panos srpk είπε...

Αμάλθεια, τη θυμάμαι την ανάρτησή σου.
Αλλα με αυτά που έγραψες, ουσιαστικά ρίχνεις το μπαλάκι σε εμάς, λέγοντας ότι σας θέλουμε μόνο για το σεξ.
Χαχαχαχαχα, καλό!

Parakmiako Ergaleio είπε...

Από σας τα αγοράκια έχω ακούσει πάντως αρκετές φορές να λέτε για κάποια που εμφανισιακά είναι θεά, γκομενάρα ξερωγώ και στο κρεβάτι δεν κάνει τίποτα. Zzzz...boring. Πρωτοβουλίες και οι 2 λοιπόν για να γίνει καλό σεξ ;-)

p.s. Μπράβο sarper καμάρι μου!

panos srpk είπε...

Ουπς εργαλειο τώρα είδα το σχόλιό σου...
Λοιπόν σωστά άκουσες γιατί όπως λέω κι εγώ, αλλιώς σου βγάζει ο άλλος έξω κι αλλιώς μέσα [στο κρεβάτι δηλαδή]
Οκ, είναι και οι πρωτοβουλίες αλλά παίζει ρόλο και η χημεία. =))